統測...終於過左啦....星期一就返學啦~好唔想面對星期一....一方面係成績方面咖啦~另一方面...朗誦ar!死死死...死期到啦~
朗誦~唔知點解~近排唔係幾想去練...不過5月3號就比賽啦@@唔通我驚好似上次咁!!!但係點解我當初又要報名呢?!唉~原本琴日應該去練咖~結果~我閃左@@星期一一定比miss ko鬧死啦!ko ko lee!
講返統測@@之前話一定要早幾個星期去溫書...結果呢@@當然係臨時抱佛腳啦!我今次!我今次!一定冇盡我全力~統測期間~我仲掛住睇電視囉><!唉...升中四!選科啦!仲係咁心散~ko ko lee!你又死得啦!
今日係爺爺[女麻女麻]生日~[ps:即係郭綺同郭穎]...琴日練音樂劇~同佢地慶祝埋生日啦!so good!but事前~我都唔知咖@@係兩個表姑姐同佢地搞咖@@[ps~兩個表姑姐係陳芷瑩同許佩琪]...我e個做孫女既@@真係慚愧....哈!係個party上面~當然有生日蛋糕食啦~黑森林!yummy!哈!好開心咖@@身為我既表姑媽~爺爺[女麻女麻]既女~[ps~即陳卓希]...佢最唔合作ar!帶埋佢個fd黎!原來我地一家人三代同堂咖ma~冇啦!
|