ko ko lee之不能說的祕密
哈哈~講得ko ko lee之不能說的祕密~當然我打d野...只有e到可以睇到啦~e個blog已經係我第4個blog啦~歡迎大家比d意見我啦~
koko3532
暱稱: Ko Ko Lee
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
殺死我的溫柔=]
2008-07-28
第三次既「一百」問
2008-07-24
2008-07-20
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 101
今日人氣: 2
累積人氣: 1015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 分類: 未分類

yo~死期到...哈!今日派左中文~中史~地理~化學~數學~yo!我唔滿意ar!!!中文~68分@@比上次有dd進步咖!!中史~今次28/40~上次有29咖><!化學~估中哂~唔好~只係56.5/70~博士69分囉!!!提起佢~就一把火!佢數學95囉!好想打死佢!!唉!我數學!今次徹底地...衰左啦!83分~~~「嘩!你咁仲算低ar!」好多人咁同我講...嗯嗯~咁係唔算低既~不過我過唔到自己囉!7分!足足有7分我都衰大意!一係計錯數!一係冇睇到題目!!7分ar!我唔係唔識做!我識做咖!算啦~咁樣只可以怪自己!怪自己點解唔檢算!怪自己點解唔做得好d!穩當d......唉!地理!估唔到咁差~只得60分@@算啦算啦~聽日又係另一個死期.....

聽日...超驚囉!TSA@@驚咩@@驚比人叫中!「好少事姐」嗯~我中文唔驚~係英文驚姐~唉@@英文不嬲唔好的我~[除左小六@@]TSA speaking喎!簡直想死@@中文~ok既@@話哂中文都係母語..都冇咩點驚既~總之~求神拜佛@@聽日唔好有我份啦~



2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 分類: 未分類

今日去左配眼鏡!嘩嘩嘩!深左成100度囉!近視200幾300~散光75~勁呢!個佬板問我係咪成日對住部電腦~係ar!不過唔係打機喎~我係成日睇電視姐...救命~深左咁多@@遲早500度@@仲唔死!

琴日勁到....黑雨+三號波~今日就咩事都冇@@太陽出哂黎囉!我仲諗緊星期一洗唔洗返學咖ma~注定我要面對死亡啦!星期一!星期一!唉!

今日!冇啦啦搵到d學校圖書館借既書囉!全部過哂期!!!!!!!!成10幾本咖大佬~過左成個星期...一本一日$0.5~個到...$15~20囉~!唉..又會黑仔成咁!好想打死你......



2008 年 4 月 19 日  星期六   颱風


2008-04-19 分類: 未分類

統測...終於過左啦....星期一就返學啦~好唔想面對星期一....一方面係成績方面咖啦~另一方面...朗誦ar!死死死...死期到啦~

朗誦~唔知點解~近排唔係幾想去練...不過5月3號就比賽啦@@唔通我驚好似上次咁!!!但係點解我當初又要報名呢?!唉~原本琴日應該去練咖~結果~我閃左@@星期一一定比miss ko鬧死啦!ko ko lee!

講返統測@@之前話一定要早幾個星期去溫書...結果呢@@當然係臨時抱佛腳啦!我今次!我今次!一定冇盡我全力~統測期間~我仲掛住睇電視囉><!唉...升中四!選科啦!仲係咁心散~ko ko lee!你又死得啦!

今日係爺爺[女麻女麻]生日~[ps:即係郭綺同郭穎]...琴日練音樂劇~同佢地慶祝埋生日啦!so good!but事前~我都唔知咖@@係兩個表姑姐同佢地搞咖@@[ps~兩個表姑姐係陳芷瑩同許佩琪]...我e個做孫女既@@真係慚愧....哈!係個party上面~當然有生日蛋糕食啦~黑森林!yummy!哈!好開心咖@@身為我既表姑媽~爺爺[女麻女麻]既女~[ps~即陳卓希]...佢最唔合作ar!帶埋佢個fd黎!原來我地一家人三代同堂咖ma~冇啦!