ko ko lee之不能說的祕密
哈哈~講得ko ko lee之不能說的祕密~當然我打d野...只有e到可以睇到啦~e個blog已經係我第4個blog啦~歡迎大家比d意見我啦~
koko3532
暱稱: Ko Ko Lee
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
殺死我的溫柔=]
2008-07-28
第三次既「一百」問
2008-07-24
2008-07-20
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 101
今日人氣: 1
累積人氣: 1010
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


2008-07-18 分類: 未分類

♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來`
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友繼續下去`
♥注意!被點名的人不能重複`
♥未滿10人者屬違規,會有報應!`
♥拍拖中的人會分手`
♥單身的會一年內交不到男/女朋友` 
(註;;很惡毒的咀點咒-_-)

♥點我既人:  衰婆

寫出填寫日期: 2008-07-18


愛的食物:  朱古力
愛的音樂:  咩歌都ok~melody好聽就得啦^^
愛的店舖:  冇咩咖bor= =平時都冇出街= =慘...
愛的顏色:  淺藍---[粉色既就鐘意]
愛的國家: 加拿大---[是國家嗎- -]
愛的工作:  係屋企hea...
愛的休閒: 梗係訓啦zzz

愛的科目:  數學!數學!
愛的甜食: 朱古力既野^^
愛的個性: 有自信?!

愛的口頭蟬: 正一傻仔xD

愛的女人:  大把@@多到數唔曬...我阿媽呀~'我阿媽個阿媽呀~我d女性朋友呀~♥愛的男人:唔話你知xD

愛的節日:牛一的時候...11月28
愛的香水: 冇用開= ="
愛的運動:  愛上了壁ball....
愛的定義:  有定義嗎?!
愛我的人:  有的嗎?!----[[唔好講肥先生= =]


[1] 傳給 10個人
1. 衰婆

2.衰大佬
3.衰女

4. 表姑姐
5. 表姑媽
6. 六哥哥--[是莫少嗎??]
7. 爺爺
8.女麻女麻
9.  強嫂
10.大家姐

你覺得1如何: 為人天真可愛^^笑起來迷到不少無知男人-----[[我所講的第一句...都是謊話^^]
你覺得2如何: 為人不錯...如果冇成日呃個妹..掛住個老婆...是一個不錯的男子@@
你覺得3如何: 打電話勁有耐性....大定千其唔好比個電話佢= =煩死你都似== ----[有dd誇張成份]

你覺得4如何: 高過我少少的表姑姐~~唔錯^^我唔係最高的一位^^

你覺得5如何: 正!!!老公無數咁多個~~對我極之唔好~~
你覺得6如何: 中三學子後~完全改變了...「幾時再出黎打ball呀!!!家長日見miss既時候唔好再提李佩嫻啦- -我係出面聽到我個名...完全唔知咩事- -」

你覺得7如何: 與8沒有分別^^文科較出色^^
你覺得8如何:  與7沒有分別^^經常比我蝦的^^
你覺覺得9如何:千其唔好比佢睇到e篇野..如果唔係我死得咖啦!

你覺得10如何:  果然係大家姐= =

 

@donl--性格
1[=自己既一種有趣性格=]就係...完全冇性格
2[=其他人鍾意你咩性格=] 有信心掛--=-[咁都係性格?!]
3[=討厭自己咩性格=] 凡事太樂觀了
4[=加一個性格俾自己你會加咩=] 冇野好加

5[=會5會同死黨性格不合反面=] 會...但好少
6[=你認為最最最討厭既性格=] 講人是非~仲要背後個隻!
7[=會5會同朋友傾E方面既問題=]唔會
8[=你認為自己係內向定外向=] 外向較多
9[=有冇做過九型人格既Test=] 當然有啦~
0[=承上-有既話你係第幾型=] 第六?!

@donl--行為  <遇到以下情況會有咩反應>
11[=見到蟑螂先生=] 一句唔該就打死佢
12[=見到唔想見既人=] 叫佢死開d
13[=見到有人甩假髮=]  扮睇唔到之後就閃人
14[=見到一位女士條褲烏糟左=] 同佢fd既都同佢講~同佢唔fd既同人講~~「你睇你睇」
15[=見到個細路對你舉中指=] 超大聲同佢阿媽講「你點教仔咖!咁冇家教!」
16[=見到搭檯個人食樣好嘔心=] 冇眼睇= =食完即閃
17[=見到有位令女當街當巷挖金=] 佢後面一定有成班靚男幫佢
18[=考試5合格=] 同阿媽講「你冷靜d...聽我講」
19[=落小巴=] 司機~有落....唔該曬
20[=去WC冇廁紙=] 仲唔死!下次聰明d!自己帶啦!
21[=落雨冇帶遮=] 唔理..行快兩步~
22[=有題數計極都計5到=] 死都計到為止...
23[=全世界既電腦失蹤晒=] 轉睇電視^^

24[=得到一本死亡書記=] 寫曬d八婆名上去= =
25[=著睡衣走左出街=] 不如順便帶埋mark啦
26屋企停電=]  出街...
27[=有推銷電話打黎=] 「唔好意思唔得閒」--cut左tim...

28[=被父母經濟封鎖=] 佢地都冇提供過比我= =
29[=情人節有異性當眾向你表白=] 試過啦= =
30[=一隻陌生狗仔跟你返屋企=] 唔錯~唔錯~同佢玩下先~

@donl--喜好
31[=中式定西式=] 西式
32[=上網定睇TV=] 都鐘意
33[=飲水定飲茶=] 我鐘意飲水^^-----飲水思源呀= =
30[=花師奶定哥斯拉=] 花師奶
35[=自拍定偷拍=] 偷拍
36[=Circle K定7仔=] 梗係ok啦!我開咖bor~ko開ok ma----講真鐘意7-11多d

37[=耳筒定喇叭=] 耳筒
38[=蝴蝶定蜜蜂=] 蝴蝶
39[=豎琴定古箏=]豎琴
40[=眼定耳仔=] 咩都唔鐘意= =

@donl--愛
41[=鍾意人洗5洗原因=] no

42[=鍾意過幾多個異性=] 3個
43[=反對同性戀嗎=] 唔反對
44[=拖過幾多個異性隻手=] 大把==
45[=承上-有幾多次係被動=] 爸爸拖我喳bor~你地諗左去邊?!
46[=而加有冇喜歡既異性=] 有
47[=承上-同佢一齊左未=] 梗係..未啦
48[=俾你許一個關於愛情既願望=]  未諗過喎= =
49[=你認為被愛定愛人比較幸福=] 被愛
50[=有幾多人暗戀oR明戀你=] 知既話仲算係暗戀?!

@donl--朋友
51[=最靚=] 大把啦

52[=最佩服=] 我哥哥~~勁野~佢都入到華仁~[唔係指佢廢~不過佢都唔係勁!]
53=最鍾意=]個個都好鐘意^^
54[=最熟=]頭先個10個人囉~
55[=最得意=]10個人之一
56[=最有趣=]冇

57[=最傻=]10個人之一

58[=聰明=] 梗係自己啦!!!朋友?等我諗一先~
9[=最成熟=]7and8
60[=最天真=]冇= =

@donl--發夢
61[=想入邊間大學=] 香港大學

62[=想同邊個明星握手=] no= =
63[=想成為咩專業人士=] 講出黎笑死人= =

64[=想有幾多身家=] 無數
65[=想減肥幾多磅=] 我咁高....標準就得啦~~keep住!!
66[=想增高幾多cm=] kokolee..唔好再高啦- -
67[=想似邊個model=] 冇冇冇!
68[=想要D咩=] 錢囉^^kaka

69[=想發明咩機器=] 我唔係博士...唔諗e d@@
70[=想殺邊個=] 殺死想殺死我果個


@donl--占卜
71[=你屬於咩星座=] 人馬
72[=有冇睇開星座書=] 唔多
73[=你同咩星座最夾=] 唔記得--

74[=會5會跟足星座書講既野去做=]有時會= =
75[=你鍾意既人係咩星座=]講出黎仲得既?!
76[=你屬咩生肖=] 雞
77[=有冇搵過師父睇相=] 無
78[=有冇宗教信仰=] 個人冇~學校信基督
79[=相5相信E個世界有外星人=] 信..掛
80[=承上-如信希5希望同佢地一齊生活=] 死左去好過

@donl--童年
81[=你男定女=] 女
82[=幾歲=] 14

83[=幾多歲戒奶=]唔知= =
84[=細個有D咩慘痛經歷=] 咁仲記得咩...都咁多年囉
85[=有冇試過拖錯左陌生人隻手嗌媽咪=]有- -
86[=記5記得細個5鍾意食D咩=]麥當當..飲可樂^^
87[=最鍾意冒險樂園既咩遊戲機=] 射籃~
88[=有冇睇過蠟筆小新=] 有
89[=鍾5鍾意塗鴉=] nonono!
90[=覺5覺自己細個個陣好討厭=]梗係唔覺啦~

@donl--白癡
91[=有冇試過擘大眼訓覺=] fish?!
92[=有冇試過用絲襪笠住個頭=] 我唔係小偷= =
93[=有冇試過倒轉隻水杯尼斟水=] 冇咁低b
94[=有冇試過打開個雪櫃當冷氣=] 經常tim la!
95[=有冇試過講\從前有個人叫xx有一日佢死左\=] no
96[=有冇試過發脾氣鬧你面前E部電腦=] 有..佢load得慢ma!

97[=有冇試過用一個冇釘0既釘書機話佢壞左=] 冇咁白痴==
98[=有冇試過答E D咁白癡0既問題=] 試緊啦- -
99[=91-98題你有幾多個答案係有=]一個都冇
1百[=TaG俾5個白癡=]

1.louis

2.sue

3.vivian

4.carol

5.zanny

 



2008 年 6 月 25 日  星期三   颱風


2008-06-25 分類: 未分類

m123703177CIMG0253m123710258CIMG0365

話咁快就一年啦...真係好唔捨得...e年..有好多人幫我好大忙!!多謝你地吖!!!

首先...就係退休既miss choi[[[[唔係擦鞋女呀]]]

佢教左我三年啦!!三年中文都比佢教!三年佢都一直睇住我!!佢...話走就走...我中四可以倚靠邊個呢?我中四既中文...又比邊個教呢?!真係好唔捨得佢= =

第二!多謝我哥哥!死淫蟲張子游!令我識到培德人@@加上佢成日串我!!搞到我d脾氣臭曬!多得佢唔少啦xD!不過...講真..佢都幫左我好既!衷心說句"""謝謝"""中四冇可能同你一班啦!你自己執生啦!!!

第三!多謝肥權!!哈!如果唔係因為你@@令我知道[[[愛情= =]]既威力有幾大!!!!不過!都多謝你...我對你咁衰= =厄左你咁多錢= =你最後都冇怪我= =唉!!自責!!總之!希望你搵一個你鐘意既..佢又鐘意你既人啦!friendship forever!

中三e一年!!令我學識好多野!領袖生!libarian!班長!今年既責任太大啦!!下年咩都唔做啦!要乖乖地讀書呢...e三年成績一路跌...今次考試更加係= =中四無論我讀咩科!都要追返上去!

********多謝你地!比左一個咁好既回憶我********



2008 年 6 月 16 日  星期一   雨天


2008-06-16 分類: 未分類

試...終於考完啦..19~20號要接受成績啦..

不過...

今日已經受左中文paper 2啦...

miss choi向我表示...

「個11分諗住送分咖啦~點知你...連范仲淹既抱負都寫唔到!我上堂講左咖啦~e課書係好重要咖!」

「...我後來先諗到係先天下之憂之憂~後天下之樂之樂= =」

「唉...真係好想寫~痛心疾首這去!唯有係寫作追返分啦!」

kokolee...你冇咖啦= =三份試卷都預抄!chinese!english listening!bio!

算啦算啦

家長日有野講啦!