啊~
距離開學仲有個半禮拜咋,真係慘呢.........
朝頭早果陣,個天又唔黑又唔光,又唔係落雨wow
晏晝果陣,有一個呀姨黎左我屋企,我都唔知我識唔識佢
佢好生面口>0<
原來佢係黎幫我剪頭髮架........
剪完之後.......照一照鏡=.=咁似東姑頭
洗完頭之後.....估唔到都幾好睇喎
靚仔左tim <自己讚自己 w哈w
死./\.唔記得左雪水tim,一陣間打波冇野飲,FuCk!0!
唔打住啦,有野做
ⓑⓨⓔ ⓑⓨⓔ