今日真係放左暑假以黎最早起身既一日,七點幾起左身
係因為去痾尿,個頭wing下wing下咁,基本上係咩都睇唔到,蒙查查
跟住梗係重頭戲啦,就係番上床繼續訓 zzzzzzz
到左10點幾果陣,俾細佬嘈醒左,唯有起身啦,食豬,,,,,,,,腸粉
食到厭晒啦,咸爆
禁著部電視睇,又係奧運,有冇其他野睇呀?悶.......................
直到細佬訓著左,呀媽去煮飯,咁日食米..................粉
味道唔錯既,就係呢個時候,細佬醒左,哇哇哇哇哇,賴左尿呀!!
一大灘水係張床度,濕濕濕濕濕= =
都唔知佢地今晚點訓囉*v*
跟住見到110跨欄,劉翔抽筋,退出左,唉,真可惜
中國又少左一名猛士 d中國人都O晒嘴
我都打到抽筋tim,抖抖先,聽日再打啦
|