就黎生日...開心
仲有4日就生日啦 唔知到時D朋友同我去邊玩呢???
好期待的一天喔~~~
生日禮物等我哇
生日開心就開心啦 不過又要老一歲
真係唔想咁快大個添 哇哈哈
不過唔緊要 老一歲姐 咪當學多一年成長囉 ^O^"
不過...係呢10幾年黎入面 真係學識左好多做人既道理
唔錯唔錯 呵呵...
人學會成長係一件好重要既事黎 O.O
所以大家一齊努力學成長既一步份啦!!!
仲有野想講比我D朋友聽 唔係一直有你地既支持我可能仲係原地
係你地領我知道 咩叫愛
所以我要同大家講 我愛你地哇 (好肉麻牙你)XD"
|