| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 好慘 |
分類: 未分類 |
今日返工好慘..比人屈不只.仲要比人小..都唔知係咪我錯..次次都係咁.當我新仔咩..
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
星期六去左佢家訓.開頭真係好激氣架..去到佢又未出來.又要我等佢.仲要下雨麻..攪到我病病地
之後就話左佢幾句啦..最後都係嬲唔到佢><.咪同佢去還書加買野食.買左好死多呀.個日我好似上身咁.你咁食野
之後就同佢傾下計咁啦.到夜晚我又食=.=
個晚我係咁流鼻水呀.攪到真係傷風><.佢都好似有少少呀..之後就同佢去食早餐.好好味-o-
之後就送佢回家後我就走人了..之後回到家訓一陣.就同朋友出去食野..到左7點幾到就回家了^^ |
2006 年 9 月 9 日 星期六  |
| 無奈到爆 |
分類: 未分類 |
好無奈呀..尋晚同佢打機.只係叫佢行入少少.都要話我..仲cut我線..唉.叫佢教下.佢仲要話我係咁架啦..好無奈lo..
千叫我地算.講真啦.我4年啦..都忍左佢好多啦.只係少少事.都要嘈.唉..依家咩都我錯哂咁
今日諗住打比佢同佢傾下.點知一打.就問我打比佢仲咩.乜男朋友打比女朋友.都要問仲咩架.唉.咁我同朋友冇分別啦..
之後我打比佢問佢走未.佢又話我煩個d..唉.唔打啦.打比佢都係比人話..
唉.我諗冇人會明我依家心情了...心痛..無奈 |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 回來了 |
分類: 未分類 |
最近成日都唔記得上來打日記="=..
講返之前.星期日就去左搵佢.同佢去左食肯得雞..d野麻麻地><.之反就同佢去借書..佢都搵到2本佢想睇.唔錯-o-
之後就送佢回家.我問左佢借300呀..因為我電腦又壞左=.=.下次要比返600佢@@
冇法啦.鬼叫我係佢男朋友咩@@
我同佢一齊快4年了..依幾年.我地都發生左好多野.有好有唔好啦..我地最少都一齊去面對..
希望日後我都都開開心咁一齊.唔好分開了^^ |
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| -.- |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記啦..
依一排過得唔錯呀.同佢一齊都好開心.不過之前就發生左d事.令到差d分手呀..好在有千雪幫我地
佢明天就要返學了..唔知佢返學點lei.. |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
| @@ |
分類: 未分類 |
好多日都冇打日記了..講返之前既野先啦
依幾日都冇咩野既.前幾日開始蠹返另一間麵包店..d包好貴個d lei^^"..佢話好想食.下次我整比佢食先@@
尋日佢來左我家.好耐佢都冇來了.佢來我當然開心啦.之後就同佢去食m記.好好味.但佢食唔夠呀.過左2個幾鐘佢又要食野了..><.個日我成日都話佢.唔知點解架我都.可能我返工壓力大左好多啦.我又唔想講比佢知.怕佢擔心我..
ps:我地大家變了好多.你變了溫柔可愛.我變了識諗好多,我們大家都要努力下去^^ |
2006 年 8 月 6 日 星期日  |
| 痛 |
分類: 未分類 |
尋日一早就出左門口去佢家了.去到之後就等佢啦.之後就一齊去食野.之後就去左買太鼓,但冇左300唷..好慘慘.之後就同佢去食野啦.佢就食左魚蛋河.我就食左蛋x.之後就同佢一齊去左百街買野食.最後都係買左2個朱古力咋.之後就一齊去7仔買自由飲-o-..d味好怪呀><"之後就同佢去借漫畫加買野食了.買完就一齊回佢家-o-.佢就打psp我就食野啦.佢好好笑呀.打到唔知似咩.雖然我開始都係.最後我地都勁左架><v
到左今日我又整親絛腰.好死痛呀>< |
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 呵呵 |
分類: 未分類 |
依幾日都冇打到日記.好了.講返最近發生既事啦.去片@@
之前個幾日都係咁.冇咩重要野發生既.尋日就一早起身呀.成7點半就起左起之後就去佢家啦.出面超大風呀><.之後就等42c啦.之後有2部.我就上左最多人個部=.="所以我由頭到尾都冇坐到><"之後就任小巴搵佢.出到南..嘩.大風到我行唔到唷..不過好舒服@@.之後就同佢食早餐了.食完就諗住借漫畫.點知佢冇開=.=.之後就同佢回家了.坐左陣就同佢落ok買野食比佢.之後我就送佢走了..個日超大風.不過唔錯架c.c |
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
今日同佢一早就去左漫畫節.我第2次去所以冇咩野啦.不過同佢佢係開心好多架.因為有佢我會開心麻^^.之後就同佢食佢煮既餃子呀.好好食架.之後就飲豬古力.飲飲吓就覺得變左..不過太遲了..我已經飲哂=.=".之後就同佢一齊行啦.買左一本書.都唔錯.之後就同佢去左西9龍個度食野.好飽呀.我同佢食左好多三文魚唷..之後就同佢去左藍田買夢夢啦.之後就送佢上車我就自己回家了
ps:今日都好開心.我地要努力.唔好再傷心啦.要加油加油加油^^
錫哂佢.老婆仔 |
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 好倦呀 |
分類: 未分類 |
今日一早就返左工了.到左中午就去左搵朋友一齊去漫畫節..去到都成5點幾.入面好死多人呀.不過有好多靚女@@.有個仲好大波架@@.睇到我流哂口水.之後就幫我阿哥買vcd.本來諗住買本書比佢睇.原來仲未出新版.所以冇買到><.之後就係個度睇人跳hit hot<-我諗打錯字@@..之後就睇到8點到就走人回家了
今日都ok啦.唔錯唔錯.我最近少左陪佢.我諗要多d陪佢先得了..因為我覺得佢開始呷(西甲)<-一個字來.所以我要陪多d佢先^^ |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 忙忙 |
分類: 未分類 |
依幾日好忙呀!!好耐冇打日記.講叔之前既事啦,之前就掛住返工,少理了佢.佢m到唷,我又擔心佢呀><最近我開始努力咁搵錢錢,因為我諗住同佢一齊出國玩,佢唔知架^^.尋日就買左隻公仔比佢.係白白豬來,幾得意架.之後見到隻扒地熊.好大隻.有我半個身呀@@.不過要299..冇錢錢買><.下次一定要買比佢先@@
好了..下次再講啦^^ |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
| 煩煩 |
分類: 未分類 |
今日成日都在家唷..諗左d野.有比賽.有感情既野,今日佢生日..尋晚打比佢都唔聽.攪到我好無奈啦.之後我就食早餐,之後就同佢玩跑啦.玩左陣佢就同朋友去玩,我就在家呆.跟住呃我個個打來,話想搵我去街,我冇應成佢啦,佢又話掛住我,我都唔想信佢講野,因為冇可能啦,之後就同左另一個女仔傾,都唔錯,之後就等佢打來..
今日真係好悶.. |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 傻的一天 |
分類: 未分類 |
今日佢一早就來左我家,我仲以為佢係去南丫島架@@".之後就去左買餃子同朱古力.回到家我就煮比佢食.開頭煮得唔咪咁好.之後就比佢食啦.都唔錯架^^之後我地就叫左30$外賣食.我就叫左三寶.佢就叫左魚肉翅同米粉,ok架都..之後就同佢玩跑online.好勁呀今次.我地玩耐左yeah@@".之後就再煮比佢食同阿哥食.因為佢地餓=.="我煮緊個陣佢就去左訓覺覺豬.之後呃我個個打比我.仲要打左2次=.=.之後第2次聽左,問佢咩事.原來佢問我攪緊咩.話左你,之前對你好你又唔要.依家後悔.唔怪得人啦.之後就煮我既野食.今次就整得唔錯啦..呵呵@@".之後就同佢一齊沖涼仔@@..沖完吹一陣水我同佢就去左荃灣了.去到又食三寶魚蛋同炸大腸唷@@.之後就同佢去左買眼鏡啦.又快冇幾百><""之後就同佢行去買野上車食.買左哈徒多食@@..係綠茶味架..都幾好味架..之後就同佢坐車送佢回家了..今日都幾開心架^^陪佢坐車個陣我訓著左唷@@.比佢見到.係度笑><"哼..之後送左佢走我就一個回家了^^
今日講到依度啦..下次再見@@ |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 病病 |
分類: 未分類 |
依幾日病左.冇咩打到.打返先.
大前日一早就去左睇醫生,因為小解好痛唷><,最後只比左d藥我食,好死貴.咁就冇左300$..有冇病="=,之後就去左返工.醫生講食左d藥會變色架.原來係真.變左五香肉丁唷@@.到左下午就去左書展.悶爆.冇咩野好睇,不過都見到明星,見到女生宿舍其中一個~~!!@@..之後就返返去青衣一齊去大家樂食牛排.幾好食.唔錯唔錯@@之後就回家了
到左尋日.就發燒呀,好死痛呀個頭.我自己睇到有39度,佢幫我就得37=.=..之後痛到咩咁地去左佢家呀.因為真係好耐冇見佢了,而且感覺到佢最近唔開心,之後就去左搵佢,去到佢家,真係好唔想走,因為好掛住佢,之後就同佢一齊去紅石食野了,食左拉麵同牛排飯.唔錯架.不過佢話凍凍,我就冇咩野呀,仲好熱.佢就話當然啦,你仲發緊燒><,之後就同佢借漫畫了,我仲幫佢定左一本佢想睇既書^^.之後就送返佢去自己家,我就回家了.回家個陣都病病地架,不過都好返好多了,只係仲有喉嚨痛><
好了..講住咁多先@@.. |
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 好倦 |
分類: 未分類 |
打返尋日既野先.尋日一早就返工啦.冇咩唔同.到左晚上就同中學既朋友去食野,傾左好多野.好似大細佬咁.之後就打比佢,一打比佢.佢就話我.好唔明lo.我出去食野.又要比佢話,我返工,佢又嘈.咁唔洗搵錢咩.好唔化明佢諗緊咩lo
仲之就煩煩煩 |
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
| 開心啦 |
分類: 未分類 |
今日一早就去左師傅家練習,佢尋晚叫我整3色包.我試左3次先做到..有士多x利.豬古力同x果..好死難整
之後就同師傅飲茶,之後就去比賽場地啦,少人左好多,比第一次少左一半以上@@,之後就開始整.超緊張lo..差d整到落地上d材料,好在都冇啦,,最後都好在入到圍..不過今次真係好驚入唔到..下星期一又要再比賽..希望得啦
我同佢少見左..希望唔會令到大家感情變少左啦.我好唔想又咁 |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 好心煩 |
分類: 未分類 |
今日好心煩呀!!係家諗左好多問題,都係冇答案既問題!!點解我愛的人,會對我冷淡,明明在身上的東西,只要小小時間就會飛走,人真係會咁麻,定還是我原地行,根本沒有向前走...
好唔明白,人黠解一定要睇外表,外表可以代表一齊麻?係我13-16歲個時係咁諗..但到我依家22了.我覺得人睇外表係唔好.只少我係食d咁既人,人係天生,不要怪媽媽,我們出世就是一種緣.為什麼不去努力..我最近.經常地比人話我樣衰.好無奈. |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
| 煩煩唷 |
分類: 未分類 |
今日好煩唷!!一早就比人煩..問依樣個樣..真想打死佢="=,之後就冇訓到..就落左陣街食早餐.之後就回家打陣機..到中午就同老細傾分店既野..就快又有新人入來..唔知佢點架lei^^..星期一又要比賽.死啦.我仲未諗整咩呀..黠算呀
果陣我地十八歲,兩個都係柴娃娃,
最鐘意係去派對,跳完慢四跳喳喳。
當時妳梳馬尾裝,條裙著得幾短下,
我就吹個飛機頭,著褲梗著大喇叭。
間中去下西餐廳,扮跟潮流鋸牛扖,
放假我地去公園,柳底花間談心嘛!
果陣我地廿八歲,兩人開始成熟啦,
事業亦漸有成就,買車買樓買Leica。
看見朋友結晒婚,大家都會心掛掛,
於是雙方見家長,最後擺酒兼成家。
兩人由果一日起,住在同一屋簷下,
共同依靠共扶持,賣晒哈蘇生蘇蝦。
依家我地六十八,已經耳聾眼又花,
見盡滄海變桑田,真係唔化都要化。
已經唔可以跳舞,因為風濕中氣差,
亦唔能夠食牛扖,因為已經無晒牙。
朝朝都去耍太極,跟住走去飲早茶,
夜夜輪流訓梳化,等待孫兒早歸家。
但係我最慶幸係,雙方感情無變化,
我依然係間中會,送下情詩送下花,
妳就幫我補襯衣,臨訓幫我洗假牙,
我仍溫柔講情話,雖然明知都係假,
妳仍然會扮下靚,但已無膽頭戴花,
我發誓唔出去滾,其實….都已有心無力啦!
<---上星期整的..唔記得放上來^^
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| 開心呀 |
分類: 未分類 |
今日點就起身..之後就出門口去比賽場地了..哇!!!~~~(心中大叫)..因為個度好多人呀!!一去到就搵師傅佢地.見到佢地好緊張個樣..第一次見..好好笑呀@@~~之後就去左換衫了..入到去寅係0哂咀..真係好多勁人lo..有黑鬼..白人.日本人都有@,@.之後就開始比賽了..整左2小時..之後個幾個人來食..食完就講我入圍了..當時我叫左出離@@..比其他人見到我係度笑><..之後就等星期一再來了..我又向麵包之路向前走了^^..
回到家就同佢講..唔知佢點幫我興祝lei>< |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 悶死了 |
分類: 未分類 |
今日我成日都在家唷..9點半就起左身..之後佢就打比我了.原來佢仲早過我呀><.之後我就叫左野食.食完就睇左陣電視,之後就同佢玩x鬼了..都唔錯..之後玩到中什到啦..佢就要返學了,咁我就關左去,休息左一陣,之後千雪就打來問我依樣個樣.比佢激死啦.傾左陣我就去左聊天室同人傾計啦.
今日都係咁過..明天比賽了..唔知去唔去好>< |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 倦倦唷 |
分類: 未分類 |
尋日一早就出街..去左搵佢,之後就去左食野.食左日式豬飯..好好味><.同叫叫飽餃子.好好味呀..佢就叫左魚單河..都好好味^^..之後就同佢借漫畫書.同小說啦..最後去左買麵就回家了..
尋晚我有少少話佢唷..有d唔開心.我d壞野又慢慢出返來.我唔可以咁架.我要努力去改 |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 好悶 |
分類: 未分類 |
今日都在家,成日都係睇書同打機.加食野訓覺..好悶..
今日佢去左睇電影..不過有點意外.佢會打來問我比唔比佢唱k..講真..我話唔比,佢都係去.我嘈佢唔去,咪又係攪到大家唔開心.反正我對佢真係唔知了..可能佢講得對.我係變左,唔知變好定衰,希望我係變好啦^^
ps:唔知今日去唔去佢家.我諗明天吧..今日掛住佢.但冇用吧..
如果有一天你要跟我分開,我希望你給我的理由是我太任性、野蠻、無理,又或是因為我經常亂發脾氣。
但是..我已經接受了你的壞處了..但你明白的的心在你心裡麻?
今日心情好down吓.都唔知咩事..唉.唔想咁呀.覺得好古單呀!!好唔開心..個心唔知咩事.好似有d野令到我個心度打咁..又痛.. |
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 好倦唷 |
分類: 未分類 |
今日一早8點就有人打比我.原來係佢打比我.仲以為佢唔想來我家^^.之後我就起身整野了.到左9點到就出左去接佢.佢今日好靚呀,但好怕佢比人睇><好在有我天使保護佢^^.之後中午就同左佢去荃灣食野.幾好味既魚生沙拉,我就覺得好好食啦個拉麵.佢就話唔好食><".之後就同左佢買keypot<-唔知有冇錯^^.之後就送左佢回家了.之後就一個人回家了^^
ps:好開心.但另一面又怕再失去 |
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 悶死..身苦 |
分類: 未分類 |
今日都在家..好死悶呀.就快發霉了..明天佢話可能會來.係就好了..好耐都冇來了>o<
今日個肚唔知咩事..成日冇唷..
今好我唔知係咪病病地.又嘔..比之前嘔得好身苦>< |
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 好倦.但開心 |
分類: 未分類 |
依幾日都冇打.打返先..依幾日都唔咪好忙.都係咁啦.不過可以同叔佢一.好開心架.雖然不知可以一齊幾耐.但我會努力.
我要做一個乖男朋友唷..努力..努力呀><
回頭再看我的最初
尋尋覓覓活在迷惘
多得您引領我
天天您亦為我
令我找到片段亮光
完全怪我要一試高飛
完全是為著令人生更美
珍惜您愛過您
感激您念掛您
無奈到最後要分離
過去的絲絲記憶繞困我的心
我卻要掙扎離去
我捨不得您 yeh yeh
無奈我要創造未來
共您普普通通的去愛
未夠我獨個精彩
我捨不得您 yeh yeh
無奈我有我的未來
願您找到心中最深刻的愛
永不更改 全心我祝福您
再見了遠去了 尋求未了願
愛過了放棄了 全是自己挑選
過去了我去了 揚翔是我願
別日日或夜夜亦在為我心酸
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  |
| 倦死=.= |
分類: 未分類 |
今日好倦呀.今日中午出左去見第一次既朋友,感覺好怪,之後去左睇鬼電影..好可怕呀.下次咪攪我去睇
之後就搵佢地d朋友..真係咩人都人..到左夜晚去睇煙花..有熱又悶呀..得個15分鐘..悶死..又唔靚.之後就去左食野了.
食左餃子拉麵.幾好食架^^.之後就各自回家了 |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 好熱 |
分類: 未分類 |
個人的世界,感情由起點至終點一致,繼而呢?成陌路過客一名,再也回不到從前。當命運之輪為我們轉動時,歲月已開始腐蝕情感,無形中,一切都正起了變化!)GnW4
回憶,刻印著我們的璀璨。一路以來的日子裡,分秒有你,而內心每處更滿載你的影子,把懸浮半空的思緒,穩穩給你摘下,人亦安穩了。YO
我的宇宙,特許你走進;我的時間,容許你揮霍;我的心思,只許你擁有!我們把這情感悉心栽培,歷經春與秋,任憑風霜再猛,仍與你步伐一致,毫不改變!O}M}>
佇立於陰天的街角等待,是你回來嗎?不,那個不是你,那並非初相識時的你。眼睜睜地與你對望,我沒有徬徨,只剩默言,妄想以視線抓緊這刻的你,企圖把分秒留住,卻皆徒然!0XhFg4
失去並不可怕,而可怕的則是執著失去!7
昔日的起步點,與今天的終點,相距很遙遠嗎?這麼遙遠的距離,我們全走過,卻仍撐不下去。難道,這就是世人常言的「緣盡」?sA'
如果,我願強忍著痛,堅持挽回你冷漠的雙手,是否代表一切可返回最初?然而,遺憾的卻是我沒有!4
歷經重創的一粿心,再禁不起一絲微冷寒風,再掀不起多餘的激動怒憤,故我累得沒法把你挽回。內心頹然得,任由你力摑多掌後,轉身離開,不作任何反應!2H
曾有幾分感動過,就能有幾分傷痛。}Wlk-u
我閉目跪拜於街角,失去抬頭的勇氣,等待路人的唾棄,猶如再卑微的奴僕,我的確連自尊亦失掉!我不能自拔地,執著失去了的你,我狠心地讓自己,跌墮於這可怕的空間,迫使自己去承受,那份無止境的傷痛!eRV`(
睙水如缺堤般,剎那間,人已面臨崩潰,歇斯底里地哭喊在街角上,不理會在旁數十雙好奇目光;我了解,即使再堅強的心,也會塌下,而此刻的自己更是多麼悲涼!ti
兩個人的世界,有始有終,當命運之輪停止運轉時,我們都不敵天意作弄。
以上的不是我寫..我覺得不錯就copy下來
講返我最近點了..我最近一時返工.一時冇返.因為心情時好時不好吧..而且最近好熱..可能因為咁.成日開冷氣.攪到病病地..
師傅好耐冇宧我整新野.唔通佢想放棄我..希望唔會啦..唉..就快比賽.我仲未知去唔去..好煩呀..
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
| 下雨了 |
分類: 未分類 |
今日一早出左去..好大雨.攪到我病病地唷!!好在都冇咩事.中午去左我好耐冇去既屯門..去拎野比人..
今日好倦呀..隻腳好痛..之後出左荃灣買3寶..仲有我最愛大腸@@!!! |
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 悶熱 |
分類: 未分類 |
今日返工好悶熱呀>o<"熱死人.之後做呀做..個人就不停咁咳..又病左>o<
到左中午就去左交錢...之後就食我喜愛既3寶@@ |
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
| 心情低落2 |
分類: 未分類 |
今日早上4點幾就起左身返工.一早真清靜.今日返工冇咩事,都係忙
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|