| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
心情低落1  |
分類: 未分類 |
今日冇返到工..心情好低落..依幾日我自己係床度喊..諗返好佢既野.好唔開心,有人話.每個人都需要知道咩叫傷心,才會去了解咩叫愛,依家我又再一之失敗了
今日已經係分手第5天....我心還是痛....
離別也許不開心,好過抱住你,從頭纏繞多半生,心痛到劇震,但我都總算叫為愛而勇敢,我甘心
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
| 病f地 |
分類: 未分類 |
今日返工病病地呀..野都冇咩點食.又冇咩動力去做野>o<
明天又要去睇醫生..唔想去呀..媽的="=
今日佢打來.同我講佢已經有鐘意既人,佢打來仲咩呀.我喊了出來,佢點解要咁對我,我真係好心痛呀
我決定7月既比賽我不去了,我真係好身苦.嗚嗚 |
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| 下雨 |
分類: 未分類 |
今日放工個陣好死大雨呀..頂佢..係要我冇帶傘佢先落..攪到我病病地..吼
今日一早食左藥就出門口..好想訓呀>o<..師傅..快d教我整新野啦>o<"
放工就去左影老身=.=..幾好..唔錯唔錯=o= |
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 開始努力 |
分類: 未分類 |
今日返工幾好..老細對我好左好多..我覺得是意外來,今日冇咩學到野.只係做返單純既野..原來有人關心我.我都好開心..
依家我要努力了...唉..之前佢不要我...唔知依家等唔等到佢lei
放左工就去左睇醫生..一見到就..*&^%$#@係咁比佢嘈=.=..之後拎左好耐都食既朋友..又見面..真慘>o<
ps:可能下個月比賽不去了..依家心情仲係不好 |
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| 2006-06-17 |
分類: 未分類 |
今日我去左搵豬豬,可能係最後一次了.
回到家我喊了.喊.又可以點.心痛.又有誰會知,可憐地一個.. |
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
| 我可以點 |
分類: 未分類 |
我要努力了.不可以再為了一個不愛我的人咁了.雖然我說了是等.但真是會等到麻..沒有可能吧!!
可能你講得對.你需要不是關心.而是玩吧
愛是信開始的.希望你可以搵到一個好過我既男朋友.祝福你快樂.
我 要為我活下去 也你活下去捱極也未曾累
忘掉我 有沒有在陶醉 若有未來依然要去追
生命太短 明日無限遠 始終都不比永遠這樣遠
不理會世上太多終點 太少 木馬也要去繼續轉圈
明明我已晝夜無間踏盡面前路 夢想中的彼岸為何還未到
明明我已奮力無間天天上路 我不死也為活得好
有沒有終點 誰能知道 在這 塵世的無間道
如何能離開失樂園
能流連忘返總是情願
要去到極樂迢長路遠
吃苦中苦
苦中苦
亦永不間斷
明明我已晝夜無間踏盡面前路 夢想中的彼岸為何還未到
明明我已奮力無間天天上路 我不死也為活得好
快 到終點 才能知道 又再回到起點 重頭上路
|
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
| 好唔開心 |
分類: 未分類 |
今日超唔開心lo..比人咁講豬豬,我不知係咪真,只少我同佢關係壞左好多..我不知自己可以活幾耐.可能好快就死唔定
今日我嘔左超多血,好身苦.點解會咁..係咪個天想玩我...想我早d搵佢麻
我已經好倦了
你開心時我開心,現在我不開心時你開心... |
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 白痴的我 |
分類: 未分類 |
今日成個人又去返最低點,好想有人會支持下我,我依家是一隻迷路的羊,沒有朋友,沒有喜歡既人,只有我一個慢慢地走
今日我嘔左好多出離,成個人白哂,同死冇分別
ps:老婆你加油,雖然我講了沒有用....
我愛你,永永遠遠咁愛下去 |
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| 唉.又唔開心 |
分類: 未分類 |
今日心情好低落,成日都係咁唔知點算,成日為了她而不開心,她又不知,唉..我覺得好傻,佢講考試麻..佢同朋友可以開開心心..同我唔知有冇開心既時候lei..
今日同左佢講我有骨癌,可能係好事來,講真.有邊個會鐘意一個悶人唔識令女朋友開心,可能好快死既男朋友lei
當你仰望著碧空,
和星星一起走進記憶時,
你可知道,
那天空上的星星,
每一顆都是我的思念
我把快樂與苦痛封存於穹蒼裡
等待你仰視時閱讀我的閃爍
你會否知道
宇宙的風吹得多麼輕柔
人間的季節因此有了楓葉與故事 |
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| 死火了 |
分類: 未分類 |
今日去左睇中醫,佢講我條腰D骨有D移左位,佢講我唔可以做運動一個月.我都冇做好耐啦=.=.又唔可以沖涼幾日..阿門..之後就去左食我鐘意既3寶今日返工又比老細小我..都唔明.係咪我新來.就咩都關我事咁.有病咩..好在阿芯今日有幫我.唔咪死都似 |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 下雨天 |
分類: 未分類 |
尋晚肚痛.攪到我今日唔知時間起身..攪到去老婆家又少左好多.激死我,唔知老婆鐘唔鐘意食我整既蛋糕lei..^^
回家個陣好倦..但係條腰仲係好痛>o<"
ps:老婆要努力考試.你一定可以考到5名內架,老公我會支持到你最後>o<
我愛你老婆^^ |
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
| 工作 |
分類: 未分類 |
今日星期六.我都要返工.好倦..好耐冇見豬豬.好掛住佢.最近豬豬都溫書..好少理我了...唉
ps:今日又整親自己..唉..依家好似冇咩人理我了..覺得自己係度冇咩用.. |
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
| ="= |
分類: 未分類 |
今日好黑仔..返工遲到..又無啦啦比老細話=.=..好煩呀今日..又下雨..成身淋濕哂="= |
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
| 熱 |
分類: 未分類 |
我們曾經一雙一對兩個冷親 而那份快樂充滿溫暖感
連藥水也匹配相襯 此生無抱憾
我們曾經堅執己見有過了障礙 從分手邊緣慢慢活過來
不想這樣愛 總可那樣愛 終於過渡無數段意外
**做我的愛人真的辛苦你嗎 總有過快樂吧
做我的愛人一生會稱心嗎 我們得多於失
其它不要也罷 得到的 想要嗎
我們曾於應否戀愛轉過數圈 而那份抉擇掙扎不算短
然後初吻比雪糕軟 至得償素願
我們曾於一開一跌看破了櫻花 人生多 短暫盡量念記吧
得到快樂嗎 因此畏懼嗎 珍惜我們能做情侶吧
今日好熱呀!!條腰冇咁痛了@.@,今日去左食魚蛋.好好味=o=".芯.唔好再煩我..真好=o=
ps:今日又學左2種新包...最近心情時好時唔好.豬豬努力考試.老公支持你


<-依個尋日整既 |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 天使 |
分類: 未分類 |
其實愛一個人唔難..最難o既係點樣可以令到對方都愛自己....其實拍拖唔難..最難o既係點樣可以遇到一個適合自己o既另一半
其實每個人都會有好多機會,但往往都會為左d無謂o既野而放棄大好機會,人就係咁架喇,點解會係咁呢??? 其實明明知道冇可能發生既事情,但往往都係因為執著同堅持而不能放底,到最後個結果都係自己受到傷害,何苦呢??? 人係需要成長,應該嘗試學會適當地放底執著同堅持,結果應該會不一樣的.. 當成功地學會放底o既時候,再回想起從前是這樣執著同堅持過,就會覺得點解要咁傻呢??
今日返工學左幾樣新野唔錯.到左早午就去左睇中醫..醫生話我好在睇得快呀!!唔咪手未長.阿芯今日都有陪我睇,攪到我好似個伯伯咁=.=
都係今日整架
ps:豬豬開始為考試努力,希望在這時間內不會有什麼事發生就好了 |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 詩 |
分類: 未分類 |
今日唔知仲咩.個心好唔舒服.諗了好多無謂野,覺得依家既野.對感情依d野冇咩信心了,今日做好多野都冇咩進度,個人好低落..唉
『因為你』
愛過痛恨過傷過
輾輾轉轉像看晚星飄過
簡簡單單亦會很不錯
我再沒後悔當初
來來回回誰又負了我
永永遠遠已聽得太多
開開心心是一個自我
這個世界快樂更多
自願自由自我
不需戀愛重播
每晚更是燦爛再不需思索太多
我有快樂歲月陪晚風裡渡過
忘掉了是要怎麼戀愛
愛共情否對或錯
我厭倦了
煩惱實已太多
<--入面係士多x利來 |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 心情怪怪 |
分類: 未分類 |
今日心情好怪..唔知點咁,成日都心不在然,今日同師傅開始整豬豬講既蛋x..都ok.唔錯架..
ps:好掛住豬豬,一日不見如咩三秋=.="好想快d見到豬豬.好想抱抱
今日芯又問我依樣個樣..好想殺死佢
 |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
| 倦 |
分類: 未分類 |
尋晚去左豬豬家.又要等呀..等死人=o="好在我冇咩點嬲..我唔可以再係以前咁>o<
ps:老婆一生只得一個.你就是我找的老婆了!!!我愛你呀豬豬 |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日好死悶..成日係家..12點阿芯又來我家..又話要拎咩野比佢阿媽.之後又唔走..唔知想點.好在佢3點走左..
ps:尋晚同豬豬傾左一陣.有d覺得自己想變返以前咁.我唔可以架..不過我尋晚講既野.希望唔會再有第2次啦..再有我自己走算了我都唔想再煩到豬豬
<---我整架^^
<-本人=o= |
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 無奈 |
分類: 未分類 |
好耐冇打了..今日紅雨..好死煩呀..今日放早.好在..不過..死人芯又來我家..好在佢只係打ps2

ps:豬豬叫我整蛋糕比佢朋友..唔知整唔整得到..希望得啦>o<"
好掛住豬豬呀=o= |
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
| 好慘 |
分類: 未分類 |
今日好慘呀.比個芯玩我呀..唉..佢有病架..張我整好既粉整係地下度..激死我
今日幫豬豬買燈.都幾好^^
ps:好驚..個心又再一次驚..最近我同豬豬好返好多.但係又係個男仔.令到我又再一次驚..我不是對豬豬沒有信心..而係我對自己沒有信心.我唔想再好似以前咁了..好想好想咁開開心心.今日返工都心情不定..唉..好慘呀

我愛你豬豬.直到世界末日 |
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
| 下雨天 |
分類: 未分類 |
今日開始整新麵包.幾好唔錯.試左好多新野.有d諗都未諗過
.之後就開始學整粒粒包..整左好多.有d都賣到

今日芯已經冇咩煩我了
.不過佢都係偷食我整既包.=.="
ps:好擔心豬豬個肚仔..希望豬豬乖乖啦.唔知考試得唔得lei..
我已經同左師傅講左lu.叫佢幫我一齊去参加比賽=o=".開始要諗好多新包包先得了
豬豬呀..我唔想再好似以前咁啦..好想保持依家咁.唔知你會唔會同佢講..但係.好想你講^^"
好想可以同你開開心心咁一齊下去.我仲要偷你個傻老婆既心仔>o<
<--今日整架^^ |
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
今日一早就去左豬豬家.買左本靈俠.豬豬好開心^^"之後就同豬豬去買野食lu.食左好多野呀=o=
今日見到個男仔send野比豬豬.唔知點解我冇嬲..可能我諗得開通左^^..反正嬲都冇用啦^^
ps:今日好倦..係出面等左2小時>o<"不過都開心架.因為可以見到豬豬麻^^ |
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
| 倦倦 |
分類: 未分類 |
今日好倦呀..尋晚去左豬豬家.傾左好多野.都係關於包包^^.
今早豬豬睇我手提我先知個死人芯用我電話溝仔.激死我..最慘係豬豬唔開心麻..
ps:其代同豬豬一齊返工^^.豬豬.我地要一齊咁下去.你係我的天使.我係你的魔鬼^^ |
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
| 煩 |
分類: 未分類 |
今日一回家.死人阿芯就訓左係我床度打佢又唔起.都唔知佢想點.攪到我冇得訓=.="
今日冇咩生意.咁早d返仲好..
<--佢家影比我睇-,-
佢好傻..成日叫我陪佢=.="
ps:今日冇學到咩野..來來去去都係咁.尋晚豬豬佢係咁哼我.佢一定傻左啦.仲要話我=.=無奈
<---好靚lei..好想去..去住都唔錯架@,@ |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| 熱 |
分類: 未分類 |
今日好死熱.攪到我出哂水
.今日都幾忙.係咁整包.冇咩偷師到.oh my god.中午又係食麵包.依家我已經同麵包分唔開咁=.=".
今日死人阿芯又係咁煩住我.阻住我整包="=.原來佢都係喜歡食包@,@"下次整個超多肥肉既包比佢先..肥死佢c.c
<-佢來=.="
<-我來..

ps:倦倦...依家要搵錢了.一個月冇2000...心痛死..得返1300用=.="媽的 |
2006 年 5 月 24 日 星期三  |
| 倦 |
分類: 未分類 |
今日返工超倦呀..不過都好開心呀.個師傅叫我以後整之士蛋糕呀.好開心
之後就去左旺角.買左2份保險..
ps:倦..好掛住豬豬.想快d到星期六. |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
今日返工冇咩事發生.只係以前個個女仔係咁打來=.="阻住哂我
PS:豬豬.你要小心D呀,依家唔好食凍野呀個D.飲多D水呀 |
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
| 下雨天 |
分類: 未分類 |
今日又是下雨天.今日唔記得左帶雨傘.為由來一個雨中快步=.="
開始學整新麵包.雖然難.但整好左比豬豬食.諗起都開心^^
ps:今日開始食返少少野.個人睇返冇咁瘦.今日放工見到隻叭地熊公仔..好貴.成幾百銀>o<"等夠錢就送比豬豬先@.@
好掛住豬豬唏..我愛你呀豬豬.愛到你天荒地老 |
2006 年 5 月 21 日 星期日  |
| 無聊 |
分類: 未分類 |
今日又係冇謂口食野.唔知第幾日了.尋晚睇左d令到我又唔開心閎野.我仲比人話我好小人.唉.比人話.仲要比心愛既人話.好無奈
ps:我唔知仲對佢好唔好.想對佢好.又怕煩親佢.我唔知仲理唔理佢好..
我要識多d朋友.朋友^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|