今日返工.個師傅開始教我整蛋糕.好開心..不過到左中午發生左d事..就係做做下我流鼻血..攪到整唔到.唉.好煩
回到家就send野比佢.之後就訓左陣.好倦..又頭痛..之後等老婆打比我..等左好耐都冇打.之後就去左沖涼了..最後佢都有打.不過佢講原來星期五放假..我依家先知..不過佢都講左唔會陪我..
剛我問她.問佢係咪星期六陪得我..佢答唔知..之後答應該得..我當時在諗..係唔咪話陪我咩..不過我冇咁同佢講.我知一講.佢又話我話佢..
可能佢覺得一星期只見3-4個鐘已經夠..但對我來講唔夠..我不是要多與少.只是想佢多d陪下我.唔洗成日要我一個.我知我咁樣好傻.可能係會覺得依家朋友重要.所以不太理我.我冇嬲你.只不過..一星期已見5-6日.我只係想要一日..就係一日.都咁難?
可能你會覺得.我陪你好悶.冇同你d朋友咁開心.我明.最少前日你來我家我就知道.
你講.你話你就快要考試.要溫習.到時我都仲會少見.可能你覺得我好自私.但你話邊個男女朋友唔想對方多d陪自己?
只少我係需要你陪我..不過點都好..我唔會再好似以前咁迫你同話你.你如果有為我諗.我估你會知道點做.我不會要你回復我.只係想你知道我在諗咩
我愛你豬豬 |