包包仔
只是關於我同佢既野
koyu12
暱稱: 包包仔.斌斌
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
♥ what time??
每日運情★
最新文章
2008-09-29
2008-09-26
2008-09-05
2008-09-02
2008-09-01
文章分類
全部 (141)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


唔知點好 分類: 未分類
尋日去見社工.講左d野.令到我唔知點好.
之後等豬豬來.佢話我整既蛋糕好好食.我用左好多心機整先整到...之後就去左豬豬家訓.唔好彩.我係豬豬家喊左出來.
佢係第2個女仔令到我喊了.之後佢話可以保持依家一齊.我好開心架
  
ps:其實我聽到你講話可以保持依家咁.我好開心.只係我怕你會和他一起.我明白你依家學業重要d.所以我會比時間你溫.
我明白有d野.係出在我身上.當然.人唔咪完美.我唔咪.你都唔咪.我知道我地過左依個時間.我地感情會好返.我會等你考試的
最少.依家我仲係你男朋友.我好開心.我會做好本份.唔會為難你.我希望大家經過今次.大家會真色大家啦
2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


好身苦 分類: 未分類
我唔明點解我地會攪成咁.係咪我有問題.每一日等你.每一次希望.到頭來只係失望.依家既日子仲慘過死.每日等你打來2次.係ms.你當然係當我唔係度啦.日日如是.我好身苦呀.成日話咩話咩.我每一次都信..但每一次都唔咪咁.我係傻仔?乜真係好好玩...依家你講野我真係唔知信唔信..我好想開開心心一齊呀.唔咪依家咁呀.成日煩.成日心痛呀.點解其她既女朋友唔咪咁.會為個男朋友諗.但係你有為我諗麻?你話努力..你話好似以前咁..我好想問.係咩以前咁..一個星期前?一個月前?定係尋日?我唔覺你有變..之前咪話你有變.係.你係有面對..都係3分鐘..依家.你又做返以前咁.我可以點.係咪做返傻仔.當咩都唔知.做一隻傻仔?女朋友同左另一個一齊.都要做到咩都唔理?我做到既野有限..仲之依家我覺得我係傻仔多過係你男朋友..
2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天


仲有1日 分類: 未分類
冇食野已經有5日了..身體開始變壞..唔知點解.我依家見到食物就想嘔..飲水還可以吧..今日打風.我出左去.唔知豬豬知唔知我去搵佢lei..
2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


.. 分類: 未分類

經過今次.我好希望大家都可以改變..

仲有2日..
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天


我心已快死 分類: 未分類
今日.我係最心痛既一日.人變了.什麼都沒有.我還是停留在一角.呆呆地喊.為什麼會冇人對我好.為什麼每個人都想呃我.為什麼我咁傻.我好想有人可以理下我.我心已不再係依個世界.對唔住..我唔想再咁身苦.唔想再咁痛苦地生活.我為一就係離開依度.我知我時日無多.5日唔飲水就可以死.咁都幾好吧.唔洗痛苦..我只要等多2日就可以了.
2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天


心已死 分類: 未分類
我可能今日最後一次上來打..因為我再搵唔到理由了..我死了..可能會對好多人唔開心..但係有人為我諗麻.點解個個都想分..我真係好身苦..我自己得返2年幾命..可能已經冇..我只係想可以搵一個鐘意我同我鐘意既人一齊.好難嗎..我知道大家都叫我不要去死.但係大家..有為我諗麻.我唔開心.誰人知.誰人會明白我..點解佢明明是口1!我諗咩..點解係都要話唔好..令我身苦..
一齊就是一種緣份.我以前係明..但係依家我明白唔咪.就算我點努力.佢都係唔接受我.仲要呃我..我好似一個傻仔.咁多年.我都係以一個傻仔來做人..傻..係大家覺度來講..傻是什麼?對我來說..傻..已經是一種給人玩笑.玩弄的東西.
你們叫我放手.咁我放了手.對佢來好.咁對我有什麼好麻?佢叫我放過佢.我個心都好痛架..咁邊過可以知道.邊個可以明白我.我不是要人可憐我.我係想有一個人用真心咁關心我.陪我.唔會呃我.玩我.唔通你話變了.就是變了懂得呃我...懂得玩我..
你地話心命好重要.我知道.咁你地又明唔明.我都係人.我都係軟弱既時候.咁我又可以點.你地只係只叫放手.咁點解大家唔為我諗下.人係自私.0既然大家都覺得我係傻仔.咁我都無須做咁多野...
之前佢同我講..比時間佢諗.諗了有可以點?反正依家冇人會幫我.我真係好身苦..我成日諗辦法令到佢變返以前咁愛我.但我點努力都冇用..我個心情..有人會明白嗎?
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


冇哂錢 分類: 未分類

今日放工買左好多野...冇哂錢..之後又要拎錢去買藥...

2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


.... 分類: 未分類

今日返工都冇咩事發生..放左工就去整返個頭..依家直返好多了..

 

尋晚豬豬講我星期六下午先去得佢家..乜唔咪早上咩..原來佢係早上出去..咁我地咪同之前星期六一樣lo...有分別嗎..

 

尋日咪問你比唔比我攪你既..你講唔好既..我個時係想問.如果個日我乖..你會比麻?我想你回我^^

2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


唔好睇呀 分類: 未分類

今日醫生講我隻眼冇咩事了..除左張布..今日比左700$阿媽..唉.冇哂錢..

今日整左個頭..唔想見人..佢電得我好勁..好似英國佬咁=.=..唉..豬豬一定唔要我啦../o\

2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


分類: 未分類
今日好熱呀..出到去一陣就成身都係水..d水攪到我隻眼有少少痛..今日同個師傅食野..都好耐冇食過m仔.到左中午就好死忙..好多人定左蛋糕.係咁整粉..
今日比阿媽係咁小我..話我仲咩爆哂分鐘..唉.唔通我講係豬豬咩..我咪話得啦..唔會架啦.下次小心d打lo...不過要比返700$比佢..出其地..我冇話豬豬..我都唔知點解..可能話左都冇用掛..
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


眼痛 感動 分類: 未分類

今日豬豬唔記得打來...有點失望.早上食野個包就返工了..個老板幾好人..會問我有冇事..可能怕我會整到周圍都係掛.今日見返話追我個個女仔..佢唔同左..原來佢黑左=..=..中午就同醫生去食野..同講下我個病咁啦..之後就回家了..

今日唔知豬豬有冇講lei..唔知豬豬今日開唔開心lei..唔知個男仔有對豬豬點..唔知豬豬有冇餓親..好想知..但問了,,豬豬也不會說吧....

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


分類: 未分類

今日做完手術..隻左眼依家仲未睇到野..醫生講4小時後會開始痛同會流眼水..諗想都煩..佢又比左好死多藥我食..食死人咩..咁就冇左200000...想死...今日豬豬去玩..唔知開唔開心.

.. 分類: 未分類

今日我一早就要出去了.今日豬豬去旺角.可能又會見到個男仔.唔知豬豬係唔係會搵人同佢講清楚.我希望佢會啦.唔咪我一日都唔會開心.唉..

2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


...死..是另一個開始? 分類: 未分類

今日早上就起身整野.整完個頭勁痛.可能冇食野.之後就去左豬豬個度.幫佢買野食..上到去..原來唔入得..為由等..等左差唔多40分鐘到掛..我先入得去.入到去..豬豬當然冇理我啦.之後佢食野.佢問我食左野未.我話答佢有.其實當然冇啦.我連1$我都唔想用.我知d錢比佢有用.所以留比豬豬.最後我食左半個包同蛋加少少米粉..之後豬豬就要打psp.比左豬豬打一陣.佢就不斷傾電話.我個時係度呆..唔知做咩好..比著以前.我就會話佢既.依家冇了.話了又可以點.之後我咪比完我身上所有錢佢我就走..之後去左睇醫生..醫生講如果係依2年內再冇係我換到既野..我就x..個字唔想打...回到家就搵豬豬.諗住佢會陪下我.因為我個陣心情好down,最後當然冇啦.佢朋友仲未走.

今日原來我去左豬豬家只有2個半鐘頭..不過豬豬陪我只有1個鐘吧..可能冇..我冇怪佢..其代下一次見可以陪我耐d..希望可以成真

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


怪怪2 分類: 未分類

現在係1點.剛回到家.之前出左去.出去一個人靜靜..諗左好多野.不過都係唔好..唉.我咩人來架.成日諗唔好既野.一回到家就打比豬豬.佢都係好忙.定係唔想同我傾.我有點兒連打比佢都冇勇氣.好傻.我係既..昨晚我咪話唔知傾左幾耐既可以..原來可以傾到7分鐘..雖然係入面佢冇咩講野.我都好開心..今日早上我問豬豬明天可以搵佢麻.佢諗左一陣話早上去下午走..我係好開心.我知今次可能係最後一次見.我都好開心.我唔諗有冇下一次了.只係好其代明天可以見到豬豬.我已經好開心.我知.只係少少時間見到.但我都好開心.好開心.我明白豬豬.可能明天去佢就會同我講清楚.我都知道依件事係會有個結果既.我係心裡.我只少仲有希望...希望是不是=失望?我不想諗了.我最近好易喊..可能隻眼攪到我成日都想喊..心好酸..心又痛..好想有豬豬既關心.可能佢已經唔會再理我了..咁為有我一人成受依種痛楚吧

怪怪 感動 分類: 未分類

今日起左身..唔知咩事.周身都唔自在.好似有野會發生係我身上.一起身.就發覺隻眼有d血係度.唉.仲以為自己死左..之後周身邊.舍心口痛.最慘就係我感覺到個口好似有野想嘔出來..我咪快快咁去洗手間.之後都係嘔.今日都唔知咩事.

2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


5月4日 分類: 未分類

唔知點解.我今日冇咩勇氣問豬豬比唔比機會我..我好怕佢答我唔比.算數.分開下個d或佢同左另一個一齊..我真係好怕佢會咁講..可能大家覺得我咁諗.會唔會牛角左.我可能係有..因為我個人係會先諗壞,再會想好..習慣了..想改..很想改依個壞習慣.之前我問豬豬.問佢星期六我來得麻.佢好冷淡地答..唔知呀..我又再一次心痛.放心豬豬.我不會迫你..因為我已經再冇多既勇氣去問你.我怕我會冇了一切.你昨晚話我要有勇氣.但每個人都有最軟弱既時候..我就係依方面..我知豬豬好少會睇到..所以我打了..只少我講了我依家既心情..

心情怪怪 分類: 未分類

今日返工.見到強仔,成3年冇見..一見雞咁係咁傾..差d遲到=.=.到中午..超多人呀.d包賣得超快..個師傅仲未有時間教我整蛋糕.激死我.

回到家當然諗下豬豬啦.唔知佢點lei.考試唔得順唔順利.唔知豬豬會唔會再比機會我.定係想分..還是會同個個男仔一齊..好多野諗..白頭髮都多左幾條^^"

2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


等待 鬱悶 分類: 未分類

我知你依家一定好煩.我明白.我心痛.你也會感受到.我昨晚都在想你.沒有睡.
可能過左今日.你再唔咪我女朋友.但我都想努力去做.只少我個心裡.仲係好愛你.我覺得識到你就係緣份.我唔想冇左.可能你會問.點解唔分開下.我知道.我地分開就會冇得再一齊.你又話你會累到我.依個世界有諤個唔會你累我我累你lei.唔通一對情人.都有分邊個累邊個嗎..我知道今次係我錯.我唔想因為依件事就分開.我也不想用分手去逃避.我想大家努力都去改.那為何不可以去改.就要去坎一條死路lei.人誰冇錯.係有我都有.我地點解唔諗.可能你原諒我.我會唔同哂lei.點解一定要諗條唔開心既路.你以前講.你話我成日諗.但我依家有麻...冇了..最少我有應真咁諗.可能係覺得分開都係好.但係分開左又可以點.可以得到解放?我不應為係.既然大家都仲有愛.點解唔好好去把握.
我心信你會回來我身邊..我也心信我為了你改
我愛你豬豬

2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


煩2 分類: 未分類

<p>今日返工.個師傅開始教我整蛋糕.好開心..不過到左中午發生左d事..就係做做下我流鼻血..攪到整唔到.唉.好煩</p>
<p>回到家就send野比佢.之後就訓左陣.好倦..又頭痛..之後等老婆打比我..等左好耐都冇打.之後就去左沖涼了..最後佢都有打.不過佢講原來星期五放假..我依家先知..不過佢都講左唔會陪我..</p>
<p>剛我問她.問佢係咪星期六陪得我..佢答唔知..之後答應該得..我當時在諗..係唔咪話陪我咩..不過我冇咁同佢講.我知一講.佢又話我話佢..</p>
<p>可能佢覺得一星期只見3-4個鐘已經夠..但對我來講唔夠..我不是要多與少.只是想佢多d陪下我.唔洗成日要我一個.我知我咁樣好傻.可能係會覺得依家朋友重要.所以不太理我.我冇嬲你.只不過..一星期已見5-6日.我只係想要一日..就係一日.都咁難?</p>
<p>可能你會覺得.我陪你好悶.冇同你d朋友咁開心.我明.最少前日你來我家我就知道.</p>
<p>你講.你話你就快要考試.要溫習.到時我都仲會少見.可能你覺得我好自私.但你話邊個男女朋友唔想對方多d陪自己?</p>
<p>只少我係需要你陪我..不過點都好..我唔會再好似以前咁迫你同話你.你如果有為我諗.我估你會知道點做.我不會要你回復我.只係想你知道我在諗咩</p>
<p>我愛你豬豬</p>

鬱悶 分類: 未分類

今日返工.個師傅開始教我整蛋糕.好開心..不過到左中午發生左d事..就係做做下我流鼻血..攪到整唔到.唉.好煩

回到家就send野比佢.之後就訓左陣.好倦..又頭痛..之後等老婆打比我..等左好耐都冇打.之後就去左沖涼了..最後佢都有打.不過佢講原來星期五放假..我依家先知..不過佢都講左唔會陪我..

剛我問她.問佢係咪星期六陪得我..佢答唔知..之後答應該得..我當時在諗..係唔咪話陪我咩..不過我冇咁同佢講.我知一講.佢又話我話佢..

可能佢覺得一星期只見3-4個鐘已經夠..但對我來講唔夠..我不是要多與少.只是想佢多d陪下我.唔洗成日要我一個.我知我咁樣好傻.可能係會覺得依家朋友重要.所以不太理我.我冇嬲你.只不過..一星期已見5-6日.我只係想要一日..就係一日.都咁難?

可能你會覺得.我陪你好悶.冇同你d朋友咁開心.我明.最少前日你來我家我就知道.

你講.你話你就快要考試.要溫習.到時我都仲會少見.可能你覺得我好自私.但你話邊個男女朋友唔想對方多d陪自己?

只少我係需要你陪我..不過點都好..我唔會再好似以前咁迫你同話你.你如果有為我諗.我估你會知道點做.我不會要你回復我.只係想你知道我在諗咩

我愛你豬豬