-就快到最期待既畢業典禮,其實一早已經好掛住學校同著校服既感覺,今日miss鄧打黎個時,已經好掛住距,系超掛住牙!跟住情不自禁地同miss吹左陣水,口可~果然,要真正失去,人先會懂得珍惜,依刻,我非常吾相畢業,其實心情,都幾矛盾的"吾知禁耐冇見既大家又系點想,個個都忙於穩工,都冇咩時間聯絡了..
-番工個度吾拉拉比個水吧條粉皮吊左一獲,而家咩事?個個想飲野都系禁自己針架啦,咩叫申開你對手,而家個水吧你架?真系忽你個腰,而家番工擺到明見到你就黑你面架啦,你吹咩?我系新仔,但你吹吾過我串得到你和,大不了飲野叫阿穩幫我針,吾好以為自己好能巴閉先得架,前輩!
-遲到3獲,抗工1獲,個個都問我想吾想番份工其實,正常一個新仔,早炒能左,好彩大家關照我,阿昌,addie,家俊,俊仔同阿邦,阿成,依d都勁好人,可能因為距地,我先可以勁番得禁惡劣都仲可以留系度做=_="
-繼sha sha走後,阿mike又走,我吊了~令同好傾個d走晒,番工冇晒意義-3-
|