-拎完成績表,但心情好沈重,太多因素,同埋系最後一次著校服,點講呢...總之就系好吾習慣,食野影相個時,真系好開心,好想keep住系學校既日子,以前個d甚麼討厭既老師,都已經冇左個份感覺,同埋兩個我好中意既老師,番左黎學校,miss lueng同miss can,兩個都系教我英文既,但兩個都系好用心既老師,miss lueng距知道我地上堂悶個時,會同我地研究最新電影同明星d八卦新聞"搞笑,但距會用英文,依個系距既教學方法,而miss can就系我岩入黎學校就好照顧我既老師,距份人系好樂天既老師我覺得,對我非常好,所以我中意距教..雖然系畢業禮,但其實我都訓著左,吾系因為太悶,系因為我日日番OT工,實在頂吾順,希望有人明白,其實吾太悶,而且我幾享受,但真系好累..番到屋企搞埋d野要9點幾先訓得,1點又出門,不過我而家已經辭左份工嚕...因為日日OT既關系,我覺得個人好辛苦,同埋,我想有番d正常時間既工作...


中學生涯...END~
|