今朝唔想起身-3-
諗過唔返學..
唔想IS TEST-V-""
不過唔返學就見唔到佢=]
所以''係唔可以唔返學架!!
返到204,,
又[做]]"功課LA,,
比份中文佢抄,,
比左之後"
先記得自己係份中文上面寫左D野.....
OH!!SHIT=[
唔知佢見唔見到哩-333-"
英文]]上左成堂刀唔知做乜..
MUSIC]]悶-w-
IT]]比牙SIR LOCK左2次機,,
2次我刀開返,,
吹牙xD''
RECESS]]去左CANTEEN,,
唔見佢-V-
MATHS同R.E.]]刀悶到訓著..
雞丁好Q牙''
LUNCH]]食完又打排LA..
米連達係咁阻住哂xDD''
CHI]]成語測驗"
多謝張君=]]
IS]]TEST<
唔好提LA-3-"
溫刀冇溫過,,
諗住靠牙賤架MA..
點知要分開坐..> <"
((唔知佢識唔識哩..^^" )))
放學,,]]
係巴士站,,
望去對面...
見到佢牙!!
這算是有緣嗎!?!?xDD"
返到HM]]
即刻ON"
見唔到佢ON-3-"[UP SAD]]"
**--------------------------------------**
[每日也等你上線,,
但你卻令我失望...]
[好想知道你會否喜歡我...]
[BABY I LUV U SO MUCH]
[好想知道你的100分 會給怎樣的人]
[可不可以 告訴我標準 不要讓我一直等...]
[很冷靜 知道我愛的 定把我當佈景
平凡像我這一種 今天要認了命..]]
[如果你能明白我..
真的很想你跟我說句""我愛你]]
|