今日要用黑色果個袋牙-3-
最衰刀係林穎欣LA,,
倒左D公仔面落我之前個袋到-V-"
MORNING ASSEMBLY]]
成班1E出哂去唔知做乜..
中文]]張君回來了,,
不再孤獨..xDD"
MATHS]]點解唔派卷牙-0-"
ENG]]刀係睇野,,
幾好睇"終於明佢講乜LAx]]
(見到佢做個好可愛GE表情牙>3<")))
RECESS]]T+CANTEEN,,
又唔見佢..
HE]]悶,,
成堂刀唔知做過D乜,,
哈`我S架,,
D男仔竟然XS牙-M-!!
LUNCH]]刀係燒賣,,
朱古力奶好味!!
(佢係邊牙!?!?)))
ASSEMBLY]]悶到訓著,,
(我們的距離很遠哩..))
ENG+HIST]]刀係好悶..
放學]]DANCE CLUB,,
牙MIU未到,,
同YANNIE打排,,
跟住遲左上去,,
冇比人鬧牙,,
YEAH!!=]
*******************************************
[I CANT WAIT FOR 1 MIN MORE..]]
[DONT U LUV ME!?!?]]
[一直也在等你上線,,
只想跟你聊聊昨天的事...
但你卻沒有給我機會..]]
[我愛你]]這句話,,
我會有機會聽到你對我說嗎!?!?
|