今日最後的DRAMA,,
下次又DF LA-V-
之後D堂刀冇乜特別...
ENG]]2D又比MS CHAN鬧LA..
放學,,
GP D1比SO SIR鬧..
唔知係邊個GE錯哩..
我冇話我冇錯,,
不過唔係我錯哂LOR唔該,,
某某將D野攬哂上身,,
又唔係做野WO,,
係某某某面前就扮哂好人咁,,
係我地面前就發老脾,,
咩事牙..
你自己想做組長咪做LOR,,
又要比隻死貓我食,,
咩事牙E+..
勁唔GUR LOR,,
又鬧周糕WO,,
乜你自己好好咩..
糕子好過你100倍LA唔該.
乜咁叫FD咩..
完全唔覺LOR..
多謝糕糕..
只有你明白我]]
I LUV U!!
同牙BI行街買B-DAY PRESENT..
HONEY"多謝你肯比我訴苦,,
好愛你牙!!>3<
|