派exam na..
成績比mama的要求差..
好驚驚ah...
會吾會比牙媽鬧架-v-
中文聆聽``36/60..刀算合格-w-
maths lq ``75/100
maths mc``23/30
eng comp``45/80 ..好差牙-v-..
eng ge``55/75
hist``36.5/100..炒左牙..死na
中文閱理``71/100..第1次咁高分牙/\/\**
eng compre``24/40
普通話``83.5/100
IT``40/100..F ah...又吾合格na>w<
geog 56/100..乜咁差架..我已經好比心機溫書架na..仲想我點wo..
算na...預左比牙媽鬧架na..吾想派成績表牙..吾要見家長-v-
*-------------------------------------------------------------------------------------------------*
yannie``吾好吾開心na..我地刀好擔心你架..你吾開心我刀會可開心架-v-
感情冇分岩同錯架..吾好怪自己na..如果分開可以令你冇咁辛苦ge..你咁做系岩架.!
吾想見到你再吾開心牙!笑返na好吾好..smile=]
*-------------------------------------------------------------------------------------------------*
jo``吾準你再介手牙..!
介手刀冇補於事架na..咁好咁傻na..
一定一定吾可以再傷害自己..!你要介就介我na!
希望你吾好再咁吾開心na..!系你孤獨ge時候..吾好吾記得有我地牙!
*-------------------------------------------------------------------------------------------------*
e個世界好灰ah!我已經好{支力}好吾中意na!
何解我戀愛雙倍殘忍..?-w-
我配不起你..
對你..不敢再有絲瑕想
不想純情 不夠聰明 你未發現我的身影
要擁有必先懂失去怎接受
怎可以將手腕忍痛劃損..
始終沒有勇氣跟你說我♥你
不想表白後連朋友也做不成
是我..輸不起
或許..注定跟你沒有結果
我明白..你愛的..不會是我..
朋友需要結果 很辛苦
依然為你去禱告
期望上帝聽到讓你我好過
戀情花開不結果 留於天國盛放
你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
他朝不理我 清醒不算錯
唯願痛苦一拖再拖
一生都銘記怎麼講愛你
融掉了打開的心扉
我好愛你 需要你..
|