今日搭巴士..
經過那條馬路...
MP3播著紅綠燈....
忍不住=[哭了.....
今日有DANCE CLUB" 同ELAINE搭810,, 係巴士站見到YANNIE+牙BI// 即刻飛撲去YANNIE到=] 同佢講琴日D野..
DANCE CLUB.. 冇咩特別* 時間好似過得好快咁` 而我就成堂係到諗住佢,, 呆--"
番到屋企,, ON MSN" 知道一D我唔想知GE野=[ 為何事實要是殘忍> <" ---------------------------------* 界手又如何... 你會在意嗎!!!!???? 傷痕一次..比一次深