今日考宗教同中文oral,,,o係禮堂考,,,真係慘,,,右邊三個男仔,,,左邊又係三個男仔,,,後面又係男仔,,,,前面李XX,,我唔會同佢講嘢架
嘛....無人陪我傾計.....宗教溫咗ok多,,,,但係都有少部份唔識.....跟住考oral,,,,勁驚呀....我考第一份....題目係""我最喜愛的科
目"",,,咁我講通識,,,,寫完之後,,,我think,,會唔會黃嘉韻幫我哋考,,,點知真係,,,,fuck!!!佢教我哋通識架嘛,,,,搞到我好似[[擦鞋仔]]
咁....之後我落去啦....我行前梯,,,,落到去成班人o係度,,,,,見到劉葦樂,,,佢問我點解行前梯,,,我呆咗,,,乜唔行得咩>>>??老師都無
叫....算!!之後同周太去咗[[kkkookokokookoookkk]]]度食lunch,,,食完走o個時,,,o係"城門河"隔離o個個巴士站見到劉曉晴,,,
我陪咗佢等巴士,,,then我返咗屋企....

|