今日考完試勁早放....之後同ADDIE,,,KARY,,,WENDY,,,KOEYand周太去neway唱K....
唱咗勁多ALEX d 歌.....之後去咗影相相....then同周太,,,ADDIE又返學校練choir....悶爆呀....