今日派卷呀....派咗五份....我有三份都高分過劉嘉進先生....[[我同佢考試鬥高分]]]]haha....之後放學又調位....頂!!!比班賤男
圍住....得侯穎茵一個女仔近我....隔離又係劉葦樂...第二次同佢坐喇.....妖....放學去當LP....悶爆....個隊長成日問我叫咩名.....好煩
呀..."[[汁書架]]]"嗰時我無錯書....佢又話""好好,,,無汁咗書....."""我都知我醒架喇....