前排轉左用xanga..不過今日又轉翻用呢個..
今日狂整靚呢個日記,搞左成日都唔掂,,
之後同麥蔚出左去,,佢話佢見到我,,
我完全見佢唔到,,原來佢企左係我前面,,
不過唔怪得我,,佢夾左4隻夾呀 *
鬼認得出咩???!`之後去左講聽日返學點好,,
同邊個一齊呢小息,,又講埋遲d一齊剪頭髮...
之後因為我係商場度鼻敏感..所以過左去中央公園..
一路行都見到唔少情侶係度調情,,所以我地就閃得好快..
之後搵到個地方超好玩,,不過後尾我見到個fd就閃喇,,
去左羅馬劇場度坐,,,點知有個阿伯無拉拉殺到過黎唱歌,,
我地就閃得超超超快,,麥蔚送我返屋企,,
返到屋企玩左陣電腦,,,比人威脅出街食飯,,
點知又要等位,,無奈到嘔泡`
所以就打比麥蔚傾電話,,佢係度玩配對,,
結果唔錯架..呵`
之後返屋企就睇電視,,王子變青蛙呀 *
一路同麥蔚N蔡茵傾電話..2比1..
...﹡〣有你在我身邊 時間過得特別快 ∴×'】
I!﹡第 6 天愛你 *___]]"..
|