今日第一日放假呀____ *訓到8點半醒左`
之後玩電腦+傾電話..然後出左街食野..
4點幾返到屋企,,打算睇王子變青蛙..
點知麥蔚打黎,,SO無睇睇到..
跟住同阿哥msn,,佢都話明道是靚仔..
呵`跟住麥蔚又認左佢做阿哥,,
我係佢妹妹哇"`呵呵呵..
_ _ ×*\想在,,ˋ`夢中遇上你...!\◆°
I!﹡第16 天愛你 *___]]"..