今日返學見唔到蔡茵 =V='''同ADDIE一齊翻 *
早會::上到去狂抄功課``無事 *
MUS::做WS+吹笛 *
ENG::派卷 *竟然合格..已經好好喇`
ORAL::狂講明道呢樣No個樣*劉葦樂竟然唔知明道係乜水..
之後又係咁傾計,,乜都講一餐..無做過野*
GEO::對工作紙,,不過原來未做,,即抄'''
LUNCH::同麥蔚食一D好特別既野食..幾好食架都!!!
IS::派卷,,做自閉人..
CHIN::悶到嘔泡..又唔知自己講書好悶w0R`
溫習::睇小說,,佢都唔知,,豬咁蠢*
放學同麥蔚+蔡茵一齊行..見到阿K+阿E..
佢地去左UA睇左陣野..麥蔚送我翻屋企..
之後同蔡茵一路傾電話一路睇[愛情魔髮師]*
明道超靚仔呀!!!!`超好睇..
*.,[]-* 不 管 別 人 怎 樣 想 ,,我 也 只 愛 你 ..*`"))
I!﹡第9 天愛你 *___]]"..
|