今日要去寶褔拜山,,熱到痴肺`
又多人,,幾經辛苦先上到去..
但拜左十幾分鐘就走得,,不過走個時又超難走 *
好想係個度打人呀,,掛住係度傾計,,又唔行w0R`
要傾就返屋企傾啦唔該,,又唔係唔識,,
溝緊人就話o者,,幾甘歲人都仲係咁.... *
之後分左幾架的士去博康飲茶..無位..
要搭枱,,已經唔多想,,個張枱D阿伯+C拉仲要懶寸咁話有人..
我頂你地死Q左既老豆老母丫..你估我好想同你一枱架..
行開D啦,,同你地食我怕我要入醫院呀...`
好彩之後唔使,,如果唔係我驚我會嘔泡呀 *
食完之後一行17人一齊行過去新城市,,
超似自由行阿救命!!`行行下..
有幾個人踩單車,,前面又有幾個警察..
之後個警察鬧個幾個o靚仔,,話行人路唔好踩單車,,
有個o靚仔寸翻佢,,[我而家咪慢慢落緊黎囉...]
超好笑,,之後我地講講下,,話其實個條係單車路,,
應該係我地錯,,D警察鬧錯人..呵`
之後又話D警察咁矮,,JACKY都仲高過佢...
之後我返到屋企又玩電腦,,睇左3集王子變青蛙``
我都唔想架,,睇完一集又想睇多集,,
因為明道太靚仔喇,,我唔捨得唔睇呀!!`
〝,.▃*你 會 想 起 我 嗎 ?〤゚..)))
I!﹡第8 天愛你 *___]]"..
|