| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
| [[..*| 06 年 4月1 5 哇*×°﹡ |
分類: 未分類 |
尋晚發夢見到阿L呀..係1C課室哇 *
我同佢坐係未調位之前個位..
狂傾計+玩..不過無其他人存在..
呵`我都想係咁牙..
之後發發下夢呢,,個八婆茵打黎,,
搞到我醒左,,個死人頭丫!!!
之後10點醒左,,10幾八婆茵又打黎..
同佢一路傾電話一路睇多拉A夢..
多拉A夢好睇牙..好耐無睇過喇 *
八婆茵問我陣間出唔出,,我咪話出囉..
之後出左去啦,,又去翻西田個間野度食,,
八婆茵浪費食物..幾唔岩!!!!`我就無喇..
之後去UA搵戲睇,,打算睇至尊無懶..
點知佢睇左,,咁我咪約麥蔚N阿WEN遲D睇..
蔡茵被孤立了..哈哈哈..
上左7樓花園,,又係好大風的..
之後去左CD鋪,,見到勁多舊既碟,,
激正..勁多野係好舊的..
之後見到王子變青蛙原聲大碟呀..
明道呀..又見到王子變青蛙VCD..
超想買呀..不過遲D先叫阿媽買 *
之後去到大眾,,播王子變青蛙D歌呀..
超好聽,,搞到我唔捨得走..
再跟住出左希爾頓M記..之後行西田..
狂試筆,,有D筆幾好寫架..
之後就返左屋企喇..
`﹍□*盼 在 夢 中 遇 上 你+*[]
I!﹡第19 天愛你 *___]]"..
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 95 | »
|