今日朝早岩岩好7點醒左,,頂`
又訓唔翻,,起左身開電腦玩..
無人ON,,悶 爆爆爆爆爆爆爆爆```
之後沖完涼阿RAIN姐姐打黎,,叫我而家出去搵佢,,
傻啦,,我頭都未吹呀 *乜都未搞..
之後12點幾去左搵佢,,同佢企係BODY SHOP門口,,
等阿蓁子妹黎,,兩條KAI婆企左10幾分鐘,,
親愛的蓁子妹先到,,開心死!!`
點知?!!!`唔知去邊度食好,,又企左5分鐘..
跟住去左吉野家,,點知太多人..
再去M記..我N蓁去買野食..
我糯左,,之後返到去打算坐低..
點知差D P街..好彩坐左落張(鄧)度..
跟住邊食邊玩,,本身打算慢慢坐,,
點知見到條友仔自己一個食食下野係度笑,,
我地三個就爆笑,,本來都唔驚,,點知佢對住我地笑..
我地驚到即走,,呵`
之後又唔知去邊,,又企左一陣,,玩回音```
之後去左新城市7樓個花園,,點知大風到乜咁*
走左` 之後去左COFFEE SHOP坐,,
RAIN做功課,,其實係玩 *V*
之後去大眾,,睇下見唔見到熟人,,
見唔到w0R又`坐左係大眾門口一陣...
走個時真係見到熟人,,梁靜X,,
佢同佢阿媽+阿哥一齊,,懶乖咁!!`
之後佢狂回頭睇我地,,我地又睥翻佢,,
之後蓁子狂講一翻寸人既野出黎,,超好笑,,
THEN去埋無印就翻屋企喇```
﹏*好 像 還 不 夠 愛 你.. ''`]]
I!﹡第17 天愛你 *___]]"..
((((蓁子的傻樣哇!!!~
RAIN姐姐功課___ *))))

|