今朝又見唔到蔡茵..個隻死野丫!!!`
返到去又要曬..救命...
之後上課室傾左陣計就早會..
溫習::幾認真的..難得一見`
溫習::抄筆記..又係另一奇境..
hISt::唔係話易..bUt都應該oK的`
溫習::狂睇筆記..好似好易咁..但其實唔係!!!`
地理::唔多掂..不過有d都識既..
祟拜::條友唱歌激難聽..狂數佢..
之後個牧師仲衰,,超kAi!!!`
之後放學..呂偉玲唔放F.1..
話好嘈w0``無奈..
放學又見到陸宏遠+阿E..唉!!``
之後去左西田,,個D野超難食..
之後翻屋企睇王子變青蛙..超好睇..
十卜明道哇____''`*
●|[.,要到何時 才能再見你 ??? |<'`
I!﹡第15 天愛你 *___]]"..
|