今朝約左蔡茵 *佢落錯車呀,,笑到我死..
之後去到M記,,係門口撞到阿wen,,
之後靜敏+KARY都黎左,,淨麥蔚添!!!`
我就好努力咁抄筆記,,佢地就食野..
ENG::作POSTCARD,,作左超少..之後睇書 *
ART::狂同林振宇+陸宏遠+劉葦樂寸阿卓鴨 *
之後佢地玩顏料,,玩到成件3都有,,
三個都係咁,,見到靜敏同劉葦樂玩,,
不過無乜feel,,可能因為劉葦樂之後係咁同我狂講,,
所以我無乜野啦,,不過真係玩得幾開心...
ps. tHx*陸宏遠哥哥幫我畫米奇老鼠哇`畫得幾靚架,,
比著以前,,我一定開心到爆炸,,不過而家唔會喇!!!!
PUTO::抄答案+傾計
HIST::抄筆記..
LUNCH::派飯前,,阿L行左過黎,,同我講佢同陳靜敏點解玩,,
話唔關佢事,,係陳靜敏衰先,,
今日難得唔MIND..mAybE佢同我解釋過啦..
MATH::竟然合格,,覺得好神奇,,溫錯書都合格,,
以前有溫都唔格,,差幾遠呀``
CHIN::肥nG問問題,,我同陸宏遠都唔識,,
一齊係咁講,,[好勁呀!!!][咩黎架??]
超好笑,,之後佢撞中左[賤花敗柳]哈`
溫習係度抄HIST筆記,,無乜點睇小說..
放學無得返屋企,,超慘!!`
[□||*▂ 你 跟 我 解 釋="::.﹡]
`×"!!是 因 為 著 緊 我 嗎?? ∴×*]
I!﹡第11 天愛你 *___]]"..
|