今朝阿媽佢地話佢迪士尼..痴線的`
朝早老豆產我起身 *不過扮激想訓..
其實唔使扮`我真想訓..不過訓到*
之後佢地奈我唔可..閃左..呵`
佢地閃左無幾耐就起身反電腦..
睇左好多183CLUB D MV*明道喔*
超帥哇 *DOWN左折磨黎聽..狂聽狂聽..
跟住比蔡茵叫我陪佢睇愛情魔髮師..
之後睇啦..睇完個死野即話去街..
玩野 *跟住麥蔚話佢出門口我先換3..
換完3佢話佢到左LU..之後就慢慢爬過博康..
掂麼?!!`見到阿WEN,,跟住出左M記食野..
講講下講KARY搽指甲油..麥蔚話應該帶耳套..
THINK左陣..原來佢講錯 =.-
耳套其實=手套..明無??
之後我又講錯野啦 *不過呢..
我唔會咁ON居話你知既..因為太糯喇你要知道..
跟住仲有D糯野*我講兩樣先..
1.我將可樂講成SU條 *(
2.我同麥蔚分唔清沙魚..海豚+瓊魚..
唉 *超糯..無面見人`
跟住去左公園搞錯D野咁啦..
仲有SD歌加傾計+聽歌..跟住陪阿WEN去左7仔食野..
食完同麥蔚閃左..阿WEN返左屋企 *
我地係羅馬劇場坐左陣..之後去吉野家..點知無位b0R`
跟住去左西田間7仔食魚旦+燒賣*
跟住見到好多條KAI子..所以就走喇..
跟住去左中央公園反..好玩牙*
跟住又死翻過去羅馬劇場度坐..
之後閃左返屋企..*
*..每天去街,只因為盼遇上你×_`▄_
I!﹡第21 天愛你 *___]]"..
|