今日嘛,,朝早比阿媽的左去陪佢食野..
跟住見到D阿姨個D啦,,之後佢地無神神話要去食BUFF..
之後去左啦..凍到傻左 *
跟住去左買33,,阿媽話D阿姨要係我屋企BBQ..
跟住阿媽打算去街市買,,我梗SAY NO啦..
就講句【我死不入街市門】!!!比人笑 =.="
超 *好叻麼..笑你似忽忽!!!!`
跟住返屋企啦,,部電腦仲係比人玩緊..
就睇電視,,不過又幾好睇..
到8點幾先可以玩翻部電腦 *超掛電腦呀!!!`
...`* 看見你ON時` 心跳像停了似的*..*.!
I!﹡第2 3 天愛你 *___]]"..
|