今日又傾電話+睇小說,,覺得有d無奈..
之後4點幾出左去搵麥蔚,,之後一齊去搵野食,,
去左明將,,點知要等位 =B="
之後聽到有個人話[[王子變青瓜]],,我頂你地吖..
之後食得超好笑,,麥蔚噴茶,,勁kAi..
返到屋企7點幾..之後沖涼..
陣間睇王子變青蛙..唔講喇`
*::,,× ∴你 對 誰 有 意 思 ,, 我 早 已 清 楚 ,,,〞
I!﹡第13 天愛你 *___]]"..