今日返學喇,,UT呀 *
尋晚發夢見到自己狂留口水,,麥蔚都有呀,,哈哈!!!`
同周太一齊返學,,佢本身唔肯架,,,不過.........
早會::吳素蘭竟然話我無帶書,,無奈囉..
溫書::當我好努力地溫緊ch.7既時候...林振宇同我講..
乜要考ch.7咩????原來唔使架..頂頂頂``
之後我好大聲咁講SHIT''點知,,我想用筆桔佢個陣..
自己桔到自己,,流埋血添..
跟住成班衰人話原芯筆有鉛毒 *
比人笑左成日..無奈..
35+23+28+20笑我....去死啦 *
MATH::份卷幾易架..我溫錯書都識...
溫習::無溫過..
IS::完全唔識,,不過唔緊啦 *
MS.cHAn監堂真係好,,做完卷可以訓覺``
之後就放學喇``好hApI呀 *
* ))_難道…你真的只懂著緊她嗎 ??﹣×"||
I!﹡第6 天愛你 *___]]"..
|