今日係兒童節哇''''今年係我第一年唔係兒童..呵`
返學又遲喇 *好彩今日上課室..無咁曬...
上去玩左阿林振宇一陣,,阿SIR就黎到喇``
唔知點解今日唔想溫書..就同人傳紙仔N傾計..
連馬玲都玩..唔玩唔得啦!!!!`
過左好耐先小息..就悶死咁濟 *
ENG::份卷好難呀,,不過都預左唔合格喇..
之後上去聽講座,,悶到乜咁..
不過可以早D走,,走個時比吳素蘭拍博頭..
想死添..之後同蔡茵去左西田買野食+去無印``
之後返到屋企就睇王子變青蛙&愛情魔髮師 *
明道好靚仔呀 *我都係要抽空先打到日記..
打之前仲要同蔡茵係MSN嘈..咁都嘈一餐..
超似天瑜阿媽同均昊阿媽 *諗起都怕``
[], ||.*看到你笑了…我整天也覺很快樂!!!! ...*))×
I!﹡第 7 天愛你 *___]]"..
|