今朝約左臭茵+麥蔚去踏單車 *
無人遲到呀..呵`臭茵等左好耐..
之後行落去單車公園打算租車啦..
點知已經關門大吉 *真係唔方唔吉喇入面`
跟住搭火車去大圍租車,,我N麥蔚教極臭茵踏,,
佢都係唔識..\/.\/ ''激到麥蔚死死下 *
之後由我同麥蔚搵路翻沙田,,又真係搵到..
開始覺得自己唔算係太過{地理白痴} *
去左美LAM食左小小野,,就無喇 *
翻到沙田..臭茵坐係度等我同麥蔚..
我同麥蔚就踏左超遠我回頭去CITY ONE 7仔買思樂冰..
再踏翻去搵蔡茵,,再踏翻去大圍交車..
之後因為某人帶唔夠錢,,搞到我地要係大圍剪頭髮 *
剪左個 7 頭翻黎,,個害人精就無乜事`
*''●為你而改變自己°*很傻嗎 ?? -`×
I!﹡第22 天愛你 *___]]"..
|