今日一早就開咗電腦....去咗ring_tong塊板寸嗰條仆街....仆佢個臭街吖....佢話我死妹釘wo....痴線架...你唔好
以為大個我就可以話我呀....我唔叫你阿伯都已經好比面喇...唔好以為我咁好人呀.....
之後就同周太傾電話...
無嘢luuuu....
88....