今日一早玩咗一陣電腦,,,,之後就搭火車入上水.....入到去之後就去咗食奶奶.....哈哈.....《飲茶》.....then去咗行
街街....再跟住就去咗睇單車,,,,買咗兩架,,,,不過無我份,,,,因為我生日就有,,,,,嘰嘰.....再跟住跟住就去咗【紅樹
林】食飯....之後就返咗屋企luuuu.....