琴日又冇打日記喇....吾知點解覺得係屋企好悶......係超悶......我計過如果我真係番7仔ge話..我一個月都係得3千幾蚊咋.....幾時先可以到50000牙.....因為銀行個經理話到左18歲個户口就要有50000蚊...如果吾係就會扣錢.....聽完之後覺得好似好過份咁牙....不過算喇....到時先講喇e d野...