牙彩日記
每日發生ge事都會為你報告
ksky1820
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 5 月 31 日 星期三
183club
分類:
未分類
之前約左今日去睇183club嫁...但係因為自己今朝懶....冇去睇喇.....岩岩係電視到睇到佢地...勁靚仔牙......冇去睇真係我ge失敗牙........今日吾想講咁多野
發表時間:2006-05-31 08:00 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2006 年 5 月 30 日 星期二
183CLUB
分類:
未分類
183CLUB今日黎左hk喇...好開心牙.....起初我今日會去新城到搵佢地嫁.....但係都係冇去到....吾知點解吾想去......結果e+後悔tim.....因為去新城到搵佢地應該係最容易見到佢地ge地方.....髭日去到奧海城可能多人到逼吾內去..........我死蠢左喇........今日係屋企冇野做....朝早8點...個電話響....我勁急咁彈左起身....吾知點解呢....點知一彈左起身....就見到媽咪去聽電話.....我就訓番落張床到....碌左兩個圈先起身.....起左身之後當然就係刷牙洗面喇....攪好咁多野之後..就拎左包通粉出黎
煮....點知煮煮下....勁想食雲吞....咁我就倒起d通粉(p.s.係連湯倒)...攪到d通粉林哂.......不過我最想講ge就係...包通粉勁大碗and火腿味超難食........到左下就..我訓左一陣...一起身就5點....係俾打打嘈醒嫁....哈哈....不過可打緊...因為一起身牙媽包d糭就食得喇....我食左2個牙......有一個中要係加料版tim...正牙....不過我到左e+仲飽緊....一陣點食晚飯好呢....
p.s.5月就完喇...好快就到6月我d生日月喇.....6月6日快d黎喇....我等你...哈哈哈哈...
發表時間:2006-05-30 07:22 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2006 年 5 月 29 日 星期一
海洋公園
分類:
未分類
今日去左成日海洋公園.....玩得勁開心.....同一個game玩左勁多次囉......好想再去過牙.....今日係果到....我去左度高,磅重喇....點知我得150高....重41.2咋......以我咁ge高度應該要重47.9先得嫁.....但係我冇.......海洋公園係好玩....但係去完之後勁痛囉隻腳.....不過都吾緊要....有野食補番...哈哈....起初諗左好多野想打嫁....但係到左e+...以姐吾想打喇....
e個日記就黎變左係用黎罵人喇.....佢日日都係咁傾電話...我跟本就冇機會傾....係...佢係有俾我傾過嫁....不過係2,3個字就係到嘈果d囉....琴日有....有9個字.....但係我想講ge就係...佢咁樣同同情我有咩分別牙.....我吾係好需要佢d同情囉.....我搵到工....我吾可以去上台...到時我中2點傾就點傾tim牙.....8婆...邊個咁中2做2 5仔ge話....我一定吾會俾佢好過....
發表時間:2006-05-29 11:26 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2006 年 5 月 28 日 星期日
吾開心牙
分類:
未分類
好內都冇同翁翁佢地傾電話多過一個中喇....紫佢日日起細咁傾......正係自己用電話....人地問佢拎..佢就勁吾中2咁俾你or串爆你....想打電話就要俾人罵....有時俾佢罵完之後都冇得用電話....我都吾知佢想點.....邊有人自己用住一個電話嫁.....好似得佢一個人用咁囉.....我愈黎愈覺得過份....日日都用到第二日GE2,3,4點....叫人點用牙....愈黎愈覺我佢吾係我個妹...我覺得我同E家人D性格有D吾同牙.....好難接受牙....我就黎受吾住喇...我都吾知佢地有D咩傾....可以日日都傾5個中以上GE......好煩牙...想用個電話都吾得.......
你地睇就好喇
.....
吾好話俾佢知TIM牙
....
如果吾係我地屋企家變牙
....
而你就係兇手
.....如果你要講GE話.....咁就吾該忍下口喇....因為
我有能力GE時候
...
我一定會搬出去住嫁
.....
佢地GE感情就特非猛進
....
我地GE友情就日漸位叔
....吾知點解突然間諗起E兩個成語...不過就有好多錯別字......唉.......
發表時間:2006-05-29 12:04 AM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
髮型問題
分類:
未分類
岩岩無野做。。於是拎起支筆畫左一個髮型。。。。用左4分中GE時間咋。。。係吾係好快呢。。哈哈。。。之後望住佢。。。吾知點解
好想剪果個髮型
。。。。我覺得
好靚嫁
。。。。可能係自己畫GE關係喇。。。。有機會POST上黎俾你地睇下牙。。。。不過講明牙。。。係我話靚咋吾表示你地覺得靚嫁。。。總之就超想剪果個頭喇。。。。同埋岩岩睇電視。。。見到學剪頭髮D人之後。。。我就吾想學喇。。。我
好驚佢地
牙。。。。。。。
今日係屋企勁悶。。。點解7仔D人到E+都未打黎GE。。。。。。。。我吾敢出街牙。。。。驚佢地搵吾到我牙。。。。。如果
佢地搵吾到我
。。。。咁我咪無野做。。。咁我E個假期
可以去邊牙
。。。。。
又無錢又無野做
。。。。。。。。。又吾知讀咩書好。。。。我咪變成
三失青年
。。。
天牙
。。。
你非咁對我不可咩
。。。。
你太殘忍喇
。。。。。。。
發表時間:2006-05-28 03:17 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
| ... |
22
|
»
ksky1820
暱稱: choi
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
April 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
發誓篇
•
哈哈.....又開始...
•
聽日吾駛番工喇
•
N年冇打過日記喇
•
番工地點又改喇..
文章分類
•
全部
(109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2006 年 10 月 (2)
•
2006 年 07 月 (3)
•
2006 年 06 月 (15)
•
2006 年 05 月 (41)
•
2006 年 04 月 (48)
•
2006 年 10 月 (2)
•
2006 年 07 月 (3)
•
2006 年 06 月 (15)
•
2006 年 05 月 (41)
•
2006 年 04 月 (48)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 1500
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱