2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| 放學:學美容~ |
分類: 未分類 |
中午唔記得又發生過d咩事,
放學:要同miss簡傾<<閱讀的天空>>,
遲左走,becky走左,唔同我地一齊學美容~><
sorry呀,今次又係我衰~
美容:教洗手,洗面,今次悶左dd,,,,,,,,
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 電台interview!! |
分類: 未分類 |
今日又落雨,又冒雨去買lunch,
太耐,唔係好記得有咩特別事啦!!
只係記得放學,電台要unterview,等左好耐,
5.幾先到我,好彩我無應承雲吞幫他慶祝生日,如果唔係遲梗到,
差唔多7.先in完,我今次pass左,唔使再做低級組員!!哈哈......!
好開心,小馮都恭喜左我好多次!!wakakakakkakaka............
快d恭喜我啦!!!! |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 綠野仙蹤~ |
分類: 未分類 |
今朝落勁大雨,辛sir俾我地去女教師toilet吹衫!
最遲入去,坐最後,前面的人遮住了~
maths:完全唔明咩叫函數,點算??
lunch耀興第二次聚團,10幾人去綠野仙蹤食野,
踏7,8先食,返到去1:05到,無遲到~哈哈!
放學,諗住搞pps,但唔記抄個唔知咩~無搞到! |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 祝福你!!~ |
分類: 未分類 |
之前都聽講過一個消息,今日終於肯定了!!
lunch~電台開會,小馮今日親口講了10月要走!!
之前聽的時候無咩感覺,今日聽左,有點兒想哭添!!
小馮:
你捨棄我們,相處了2年,你捨得我們??
不過,路是你選擇的,為自己的夢想進發,祝福你!!
你一定要實現你的理想,否則,你無面見我們的~哈!
為你的理想向前進發吧!我們支持你!!
小蘭
今日放學同bevky去左商務,睇左本真人真事的書,
好正!雖然d人有d變態,但我好鍾意睇呢d真人真事的書,愈變態愈正!
好似心理有d問題!!!!!!!!!? |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| becky,媚媚:生日快樂!! |
分類: 未分類 |
今日早上超眼訓,
lunch同大baby,lilian,曾嘉敏一齊去左花園餐廳食,
走果時果個職員話下次請我地食,都唔知係咪ge,記得先算啦!
中文:作文,作左兩堂,得果幾行,慘!放學無得走!!作文作到5:15
約左becky4:00,sorry becky~
放學去買左個蛋糕同becky,媚媚慶祝生日,
等becky休息,影左兩張相,切左蛋糕,
yuco話唔俾係呢度食蛋糕,即刻謝左,好掃興!
食埋m記,無地方食,最後去左公園食,天都黑了~
可憐!返歸,經過,突然見到一個好似高老師的人上左車,
睇清楚真係她,同張sir一齊,同他們say左個hi就踏車返歸嚕!!! |
2006 年 9 月 7 日 星期四  |
| 冒雨買飯!! |
分類: 未分類 |
今日遲左入課室,遲10s都遲到!!
要落操場集隊,但落雨,禮堂又無位,返課室,唔使背著書包企咁樣衰~好~哈哈!
p.e:一堂體適能,一堂自由活動,打羽毛球。
換完衫,猶豫左好耐,最後決定同meiling冒著雨出去買野食,
去到口門已經濕晒,無帶傘,行左好耐,
等得外賣衫都乾晒,回校,又濕透了!!這樣感覺真好,
想出就出,好難先等到唔使再好似坐牢咁,困係學校!!死都要出去啦!!~
返到校,吉吉發現粉裡有一隻小小的曱甴,最後由meiling食果碗~
以後都唔會去果間野食架!!~ |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 我的承諾兌現了~ |
分類: 未分類 |
今日上上下堂,突然想起,
我不應該後悔自己選擇了理科班,
因為這是我還喜歡他時,對他唯一的承諾!
雖然,他話不用,但我已說出來了,就成為了我對你的承諾!
我承諾過,我會幫你讀理科班。
但我怕堅持不下,你也不再支持我,我只可以支撐下去,
我不能倒下,這是我最後唯一能幫你做的事,
所以,我不能失敗,這兩年,我不能失敗,也不容許自己失敗~
就算再辛苦,我都要撐下去,無你,不重要,因為我有神!~ |
| 耀興團聚餐!! |
分類: 未分類 |
今日上的堂都好悶!!好眼訓~
lunch係第一次的耀興團聚餐,
一行13人去花園餐廳,嘩!好虛堪!
好多野食,食到飽飽!返學校,又上堂~==
原來我今年d老師除左miss馮and miss ka,好似無女老師了!
唔係好似,係直程!!
英文同lilian一齊坐最後,mr wong無鬧,正!
今日他講的英文真係真係聽唔明,聽唔到!
都只係自己估估下~
雖然我唔鍾意英文,但都未至於想英文係會考fail~點算??
help!>﹏<" |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 第一次出去食飯~~ |
分類: 未分類 |
今日正式上堂嚕!!
一返學就好期待lunch,好緊張!
第一堂化學,第一堂就教書了!!~又有練習做~><"
數學,英文都係咁講會考的規則......
好大壓力,對英文超級無信心,
聽黃sir講英文真係好辛苦,要load好耐先明,好難聽到他講咩!!~
唯一喜歡上他堂,係中段有休息,有得去toilet^^"
而且如果唔係經常無帶書/無交功課都唔使上7樓~正~
好期待的lunch終於到啦~好鍾意自由呢種感覺~好正~~!!
同meiling,lilian,吉吉,媚媚去大家樂食,踏半先開始食,
becky唔過黎食,因為她過黎我地都要走,夠鐘了!!
放學,等左好耐,大約5.先返到屋企~ |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| 終於買晒書! |
分類: 未分類 |
今日又要返學,驚,只好懷著平常心!
返到去,聽好悶的簡介吧!我都唔知咩黎ge!
班務處理,當辛sir講有得出去,變得好期待,好想返學~!呵呵~
放學去平價買書,買到同創新天地啦!!化學1c買左舊書,但好似新書~
再去商務買家姐本書,居然買到,太幸運了今,欠的書都買晒啦!!~
等唔到becky電話,走人!~
p.s:琴日去的係立興,no平價!! |
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
| 好多紅衣人~ |
分類: 未分類 |
今日係咁掙扎,著唔著件紅色衫好呢??
我諗:如果唔著我驚自己後悔~最後著左!!
返到去,見到好多人著呀!!好開心~哈哈!
有千婷,小榮,peter,聰,林伯and我~共6人!!第一次!~無夾定架~無後悔,唔著就真後悔!!
返到去唱歌,分享,玩game,有點兒sleepy~^^"sorry~
完左lilian查經,企左一陣,去左華天買書,咩都買唔到~p><q
上返去耀興,見到小龜龜,就係咁傾計,中途加入過佢的fd,小榮...
傾左都幾多野,哈哈~一直傾到走為止!!去平價買書,
化學1c有舊書,但又驚改版,最後無買到!!
再去華天,成日都無,訂左d書。返歸~ |
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
| 羅馬書5 3-5 |
分類: 未分類 |
岩岩睇完聖經,發覺這段經文好岩我依家的心情~
羅馬書5 3-5
不但如此,在患難中,我們仍然喜樂;
因為我們知道患難培養忍耐,
忍耐蒙上帝嘉許,上帝的嘉許帶來盼望。
這盼望不至於落空;因為上帝藉著他賜給我們的聖靈,
已把他的愛澆灌在我們心裡。 |
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 第一日返學~ |
分類: 未分類 |
感覺已經無以前咁興奮,緊張,是因為我長大了嗎??
返學,只覺很大的的壓迫感,討厭,很討厭這感覺,很討厭無自由,
在這一班,我會高興嗎??我會捨不得嗎??......
唉!辛sir一開學就說了一句,每年我們班走人的最多,他敢肯定,一定不會全班升上!
這一刻,有點兒感慨,下年走的會是我嗎??
下年再回這課室的會是我嗎??..........這不詳感溢滿了我的腦海。
放學,同吉,lilian,meiling,媚媚,becky去m記食野,第一次用6折卡~哈!
再同lilian,becky去灣仔join lilian fd去學美容!!
瘦面,不錯不錯~搞完真的白了,嘩!!我都係第一次見到自己咁白~
出到去,感覺自己有了自信,這感覺真正!
難怪女孩子都喜歡美白,化妝!~~~
不知道哪個時候你們會看見我自信,漂亮的一面呢~??? |
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 發夢!~* |
分類: 未分類 |
今朝發左一個超有意義的夢~呢個夢絕對係我心裡所想,所怕的!!
呢個夢講的係一個人,我落到樓下,見到佢,問佢點解會黎,
但佢無答到我,最後,我逃避佢,不停不停係咁走,走到邊都逃不出,
躲在一個好好好細,好似一個龜殼形狀的東西,
都俾佢發現左。
呢個夢就係講,佢一直都好似係度迫我,無形的強迫我,俾我好大的壓力,
又係咁問我一d不顧我感受的問題,令到我不但避,仲係驚,真係真係驚~
令到我好反感,好討厭,一直避,但又走不出~
這個夢完全講晒我的感受,呢個夢好有意義,但無一個完美的結局!! |
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| 返學校!!~ |
分類: 未分類 |
今日返左學校,要拍野~
原來我今日係8:30返,我8.就返到黎,仲要係無遲到!!
平時又遲到,今日早左反而無遲到,激氣!><
拍野,拍"巧雞"拍得超差,想郁,但手震,><"""""
拍得真係好震~~~之後就再走去拍家長自由行,
拍拍下miss曲叫我幫她拎咪,無人應我,最後由一個新的老師黎應我,
我諗應該係新老師呱,之前好似未見過她,又好似見過咁,事但啦!!
她搵到好耐(算係),即刻衝上去俾miss,,,then再去拍野。
下午約左lilian做功課~
去大家樂食野,我終於都試到個獅子頭飯!!都ok啦~
then,做功課,寫得4隻字咁大把~
去行天悅,有個女仔都幾好傾,,,,,,,,,
再去太古,行到好累,超級眼訓,好難先搵到個位坐,
真係真係真係........忍唔住,不理3 7 21,扒係度訓一陣,
如果訓多陣一定訓得著,但得lilian一個坐係度,都係唔訓啦!
呢一陣真係好左好多,真係無咁累。
係西灣河撞到abby,gigi......
then踏車返歸~~ |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 50 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|