2006 年 5 月 4 日 星期四  |
| 今日勁興奮~ |
分類: 未分類 |
今日原來要檢查校服架!
我勁驚俾人捉我裙短,
miss lo好似都無睇我地班前面,so無事~
第一堂中文至第五堂英文,都好靜,好無聊~
lunch(講起lunch,琴日lunch超爆笑,alian對住唔想嫁食飯,
當我同吉吉唔存在,我地都唔阻她,
唔想嫁又唔理alian,驚俾輝輝打,輝輝打唔想嫁的屁屁,
唔想嫁個樣好似好驚,呆左係度,輝輝叫他借借,他即刻借開係咁講sorry,
超爆笑~)同meiling,吉吉,係咁搵alian同輝輝講笑~
食完飯又鬥快做校本,
今日lunch呢段時間,唔知點解極度興奮,之後maths都係,
but中史就.............眼訓到死,miss吳第一次係咁飛,好多都無講,
但都係好眼訓~
中史完左,爬左係度訓教,mr梁突然講各位同學午安,個個都知他係大聲公黎架啦!
嚇到我跳起咁濟.......
放學團契,我同cindy負責帶,搵高老師為我地祈禱之後就開始。
我同她輪流講錯野...
一開始有新人黎,cindy話"不如俾d掌聲"距"地吧!"
之後我地係後面笑~~
cindy講錯左嘉賓的名,
到依家我地都係唔知她叫kary定係咩ry,
之後就到我,如果老師無宣佈就可以分組,我就講左解散~
之後高老師請我地出去食野,
我同michelle講食m記,茶餐廳,大家樂,花園餐廳,
高老師真係問晒我地食呢d定邊d~哈哈~我真醒!!^ ^
最後都係選擇大家樂~(好似係)
我,lilian,miss高一張枱,他們一個個走晒,
得返我,lilian and miss高係度傾計,
傾左勁多野,全部加埋,大約個幾鐘,6.15走人~
今日好開心!!~

|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| 悶悶的~ |
分類: 未分類 |
今日週會好無聊,勁想訓教~
但又唔敢訓~驚俾人罵~
wing係我隔離就係咁訓,
係咁點頭~~~~~
琴日上堂勁唔專心,今日都唔例外,特別是英文~
琴日同今日都係踏wan仔返屋企~好似係~
返到屋企sleep~ |
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
| 返教會! |
分類: 未分類 |
今日拎左條裙去改短...
之後返教會,嘩!今日好多人呀!
之後分組,又搵我做代表~>.<"
我果組比賽時,咩都無講過,淨係得raymond係度答,
好似得他自己一組咁~^^"
最後我地果組都係勝利了~^^v
應該raymond去拿獎,他話組長---我拿~><
完左之後,坐左陣,聰教結他,我都學埋一份~
5:40去左拿裙,他唔幫我剪,搞到條裙好核突,
初初以為改短一半無咩分別,點知原來都幾短~ |
2006 年 4 月 28 日 星期五  |
| 失敗~ |
分類: 未分類 |
今日要考電腦,
lunch去左501電腦室,終於明白,知道點樣整!
music派卷,全班合格~
電腦:睇左張紙之後,唔識做,
今次應該肥架啦!
............... |
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 驚到氣喘~ |
分類: 未分類 |
我唔記得講,4月16日完成左我幾年的夢想,
就係想踏單車,果日雖然只係踏左15-20mins,
但我已經好滿足

琴日係咁諗,今日返唔返好,
最後都係返,如果我唔返我知道天父會徵罰我...
今日要抽咩"系統性評估",
lunch之後抽左英文,以為得返中文唔使驚,
點知原來中文個人說話,英文個人說話,中文小組討論,英文小組討論黎4次,
未黎之前,我驚到氣喘,平時行6層樓梯先氣喘,今次驚到氣喘真係第一次!
5 mins小息先成個人鬆晒!因為已經收到料抽唔到我~
好彩~感恩!~
團契我又唔使帶,唔記得係因為咩嚕!~
我同張少傾都傾過,他又話可能唔得閒~
團契唔使帶,我想:係天父獎勵我的~^^
miss高因有d事唔黎,點完名就走左啦!! |
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
| 電台bbq∼ |
分類: 未分類 |
今日晨,咁早返學校,錄音,
之後就到赤柱霸爐,其實都唔攸霸,都無人,
10個爐係度任我地用,
我地曬左差唔多兩個鐘∼
燒左好耐,就同茵落水浸腳,好舒服∼
燒到4.幾就玩game,
我同茵輸左,要企到好遠唱校歌∼>.<
好核突∼∼∼!!又多人!
7.返到屋企!!
落車時好瘀呀,
拎住好多垃圾,架車開住,我由車尾一直衝到車頭咁濟,
個司機仲要係度笑,話有無咁勁呀?∼
瘀爆∼!! |
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| 返學校∼=.= |
分類: 未分類 |
琴日同今日都返左學校拍野,
原本全部人都要出鏡,最後得介,茵and me∼==
今日去左台長屋企拍野,之後又逡學校,
搞掂晒,仲同茵,樊sir捉左局波子棋,
即刻走到丁丁站,alian係車上,丁丁上勁多人,
最後逼左上去,去到中史--->無印良品...
返歸!! |
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
| 鯉魚門∼∼ |
分類: 未分類 |
今日打俾秋鳳,她們仲未開始行∼
我就去左買野先∼
我去到他們都未去到,alian好少可咁早起身,
她打電話俾我,就同她一邊傾一邊等,好快他們就黎啦∼哈哈!!
去到玩左幾個game,都幾好玩!!^^
玩果個”分飛燕”,笑爆!
到我同raymond,raymond跑得勁快,同另外一組撞到,條腰好痛!!
不過最後都係win左!^^v
之後都成日撞∼d男仔跑得勁快!!
free times,去左玩繩網∼
有d好難玩!!∼擦損左∼>.<
bbq...之後都無咩特別∼。。。
|
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
| 去旺角~!!! |
分類: 未分類 |
今日約左becky,meiling,lilian,becky妹,becky妹fd and me去旺角,
一開始行我咩都未買,
meiling她們買晒就話累,
她們去左休息,我同becky,lilian繼續行,
(meiling,becky妹,becky妹fd入閘休息...=.=)
我同becky,lilian行左陣,個心口梗係好似有d氣塞住,勁唔舒服,好想嘔!
之後飲左杯野先好d,
meiling她們走人~
又行左女人街,再行旺角中心,
買左一年t-shirt,短褲,一個袋等~
返到屋企7.幾8. |
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
| 復活節崇拜!~ |
分類: 未分類 |
今日復活節崇拜~
9.-10.30.............=.=
之後拍野,拍到12.幾就拍完,
之後同小馮,恬兒,李珊,家茵...食野~
好平,又幾好味~
之後就同恬兒去電氣道的圖書館,點知唔開~==
就轉去中央~見到meiling,吉吉,becky,lilian真係有緣~^^
借完書邐住走的時候,家樂仔突然走過黍,嚇死我,仲以為係邊個!~
之後就同恬兒一齊踏8號,
以前好鍾意8號,依家好憎8號!
以前鍾意他夠慢,依家...........
返到屋企5.到,
就睇碟-----------"惡魔在身邊",
超正!好enjoy
 |
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
| 統測~! |
分類: 未分類 |
差唔多兩個星期無打日記嚕!!
我記得咩就打咩啦!!~
4/4
有人黎我屋企推銷香港寬頻,最後選擇轉,
依家果間野好煩,媽子話!
5/4
今日我係屋企,突然心血來照,好想清潔下間屋,
清潔左一個鐘+45mins,無左兩個鐘溫書,聽日開始統測啦!
不過我都無後悔~^ ^
夜晚香港寬頻黎安裝,裝左個半鐘...
12/4
終於都統測完,
放下心頭大石,今次應該都係文科較差~
同meiling,吉,becky她們去kfc食完野就去觀塘,係apm行左陣,
我同meiling坐係油塘站等吉and becky,
之後我要返學校拍傳觸禮~
7.幾返歸~ |
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
| 義務特工隊+返教會! |
分類: 未分類 |
今日7.幾起身去探訪,原本唔使遲到,
但唔記得帶銀包,約左小baby,
但我遲到她走左!
去到又遲到,慘!!點解次次都係咁!!???
去到準備.....
果d細路完全唔理我,激死!
但他們好可愛,好鍾意細路!!=^ ^=
完左同小baby去sasa,再去吉野家食野,
她同我加好多辣椒,辣死我!>o<
之後就踏丁丁去skw,
今日好多人呀!!
我數過好似係廿幾~廿7,8人~
moon,林伯,詩都分享到喊左........
完左就上去買野食,買完落返去教會,開左間房溫書,
但係食野多過溫書,他們係出面好開心咁夾bank,
我地就要係間房他度溫書~> <
可憐!最後都好似無咩點溫到!! |
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
| sport days!!! |
分類: 未分類 |
29/3(三)
今日同becky,gigi,kelly一齊踏的去小西灣,
之後她們去m記食早餐!
今日跑100米,得4個人跑,我次次都係起跑最慢果個,
不過最後都都追到她(跑第一果個)好貼,
到終點時都唔知我第一,定她第一(應該係她),
成個組得10個人跑,我入左決賽,
下午,無聊左一整個下午~超級眼訓~~
放學同鄧文文影左相,就同becky and lilian去m記食野,飽飽!
30/3
今日要拍野早上,
換左衫就去點名,點完名就拍野,
好無聊,我淨係負責拎野~=.=
之後去跑決賽,跑尾二~瘀死!
就係因為我起步慢左,so.........> <
到電台跑,走左出去打氣,
之後就拍閉幕禮,係度走黎走去!!
放學同becky去kfc食野!!坐到6.到,行一陣,走人!
31/3
今日原本諗住做功課,做堂課,
點知係張床度訓著左!!
一訓就訓到6.,
無得做功4,只好係夜晚,但夜晚又掛住睇電視!~~ |
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| quizquizquiz...! |
分類: 未分類 |
太耐無打日記,咩都唔記得晒,
淨係記得今個星期,日日都有quiz,quiz,quiz.....
就黎quiz到癲,多quiz都唔緊要,仲要好鬼多功課!!
如無記錯,我好似係係3月18日去剪頭髮,
我都唔記得嚕!!
總之今個星期就就黎癲啦!! |
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
| 返教會+買mp3 |
分類: 未分類 |
今日獨自返教會,
玩game,好難玩!!~
但又幾好玩!!
放學:去銅鑼灣,食完飯就去百老匯買左部$1090的mp3,
返到屋企都9.30~ |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 50 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|