..–‵我手寫我心๑•ิ.•ั๑˙•.
   ♥ ☞  我的單眼皮有獨特魅力  ☜ ♡


 ๏[-ิิ_•ิ]๏ ☏   隨便眨眨眼都令你著迷   ☎ ▣ ஓ
2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天


^︷^"... 分類: 未分類
今日又遲入課室,我隻錶慢左5mins,
未返課室之前好驚俾miss高罵,上到去她話依家到你成日遲,^^
lunch諗住訓一陣,差d訓著時俾meiling嘈醒左,她要早走,
lunch陪popo去圖書館做返d數,
之後搞搞下就打鐘,wing係3c班出黎,
music無聊,生物搞笑,電腦都幾搞笑,
阿sir無端端咩話都講晒出黎~
放學:同wing又去之前果間野度食,
今次可能心情唔好,so.....食得無咁滋味,
不過個碗仔翅都幾好味~~返歸~


2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天


星期一至四~ 分類: 未分類
9/1:星期一已經唔記得有咩發生.
10/1:今日要背中文,
       但我諗住lunch背,
       點知miss高早讀樂要背,要罰抄3次.
放學:去義工,一開始玩什麼"心臟病",ok好玩啦!!
       之後學咩設計唔知咩~
       無無聊聊咁!~6.返到屋企~
11/1:週會講"性"~無左中文堂~
       地理笑爆我,mr梁成日俾我地班d人玩and呃!
       落堂果時他去電腦枱果度拔咪,
       有人出去扮晒野問他,成班人圍住他,
       到他醒覺時,他本書,作業,水杯等,已經不翼而飛啦!
       超爆笑呀他,係咁搵都搵唔到!!!!!
       之後?quot;索"性走人~
art:畫野+刻名
eng:悶死!
放學去大家樂,諗住快d食完返歸sleep,點知食下傾下都5.
返到屋企差唔多6.無得訓~
12/1:返到學校,wing俾人捉完"物"又捉鞋,
       擇左名,搞到我地要係下面睇書,好討厭係下面睇書~依家.無奈!!~
       中文dict完就落去影相,(臨時溫居然識,感恩)
       原本好正架呢張相,
       男仔坐晒前面叉腰,但他們全部無做,
       加上影相果d人又係咁吹,都未準備好就影左啦~羞死~
       中史眼訓到可以訓著,
       又係地理,一打鐘,阿sir即刻攬住自己的咪,書,水杯等,
       然後講:"各位同學再見"     笑到我死!他個樣好狼狽~
放學:團契,miss高問人最近點,成績點,
      我答她:我整整冷衫,雙手合十放係"室頭哥",
      他們狂笑,超多笑料,講唔晒~
之後alian去搵miss關問她借野,點知係幫她執野,
但我係狂播歌,係得alian幫她,6.幾先走人~
alain陪我踏bus,哈哈~^^~


2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


^_^"... 分類: 未分類
今日訓到12.,食完飯,睇完電視又訓,
2.30訓到6.30到啦!~
都係好眼訓,夜晚趕功課!
 
7/1
今日又遲到!!
上到去遲左幾分鐘~^^"sor...
今日個powerpoint我整架~
琴晚好努力咁搵背景,但第二首歌睇唔到,=u="
之後係小森分享,
他哭了,知道呢幾件事對他都幾大打擊,
事情總會過去的!!
阿婷,嘉林都哭了(識他至少4年,第一次見嘉林哭),他差d搞到我都哭埋,
不過我忍住,我講過唔會係其他人面前哭.
之後分組搵自己個名~我果個搵晒,不過唔係我搵~
最後free,我地等埋alian黎,就開始查經!!
查到6.就返歸嚕!!
知道自己開始離棄神~     我會改的~     ~對唔住~


2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


>U<" 分類: 未分類
今日alian一返學校就俾miss高罵~我都替她無奈~
英文miss kee今日又無返,
太正~我地開心到爆!!
次次都係miss kee,miss wong未試過無返~~~
我地去左圖書館,又見隨梁sir,超爆笑呀他,
成日都俾我地班d人蝦~琴日個咪唔知係咪俾我地班d人整爛左,
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈......................
上歷史變上中文,但miss高唔記得左,都估到~
之後lunch wing無返,我同popo食左她個飯盒~^^
music:無聊
生物:派卷,上次統測全班第4,今次全班尾4到啦!!
      岩岩合格,都唔知應該開心定唔開心好~
電腦:派卷,都ok啦!!不過唔算太滿意~!
放學:同優雅一齊踏車~走人!!~


2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天


今日超爆笑+好玩!! 分類: 未分類
呢3日已經派左中1,2,3,4
英1,2,3         數1,2
中史  世史  地理  物理  化學
仲差生物  聖經  電腦
好似無啦!!
中1,2  英1  地理  唔合格!!
英文可以拉,地理唔知,中文一定拉唔到!!=.="
今日
今日..............堂堂都咁悶~
放學團契,我入到去都完咁濟,
高老師話她唔舒服,要去睇醫生,
叫我地事但入一組,原本我都唔知去邊好,
我終於都諗到啦!!嘻嘻~
我,alian,樺樺,michelle去左前日去果間野到~
michelle同alian傾,我同樺樺傾,
哈哈!知左她d野~
之後我地送michelle返屋企,
一邊行,一邊笑,全程都淨係聽到我地的笑聲!!
笑爆~講d野!~
之後樺樺,alian去踏mtr,我自己一個去踏bus~
咁又一日啦!!好耐未試過笑得咁開心嚕~


2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


又返學嚕~派卷!~ 分類: 未分類
今日以為好似以前咁,踏3先落去踏車都得,
點知落車踏10,返到學校又遲入課室~=="
派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷派卷.......
差到死,全部岩岩合格,中文唔合格~唉!
唔會係因為你呱?!
亞蘭,你搞乜呀?????????????
唉!!算.........
lunch同丁丁玩,超爆笑!!好癲~^^
放學去食野,popo帶我地去食野,
果間野都幾好,我覺得好過之前我地去果間~
果個同我地落單的人超搞笑,
我地講咩她都背唔到,
好努力終於都背到~哈哈!!
不過她的服務態度幾好~我鍾意!!^^v


2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


新年快樂!!~ 分類: 未分類
~!!新年快樂!!~
今日過得都幾好!!~
首先becky約左我地1:30,
我同她踏9到到左,
but果個alian打俾她她仲話仲早,唔使急,激死!!~
好彩,她係5min內到.如果唔係........
今日無端端俾人拉左去摁powerpoint,
我又唔知他們點唱,唱邊首先,幸好,都做得唔錯呀~^^"哈哈~自誇
之後玩踏波波,我同沈緯果組唔使20秒就俾人踏爆左,慘!
之後又玩水,將d水倒係水杯,再用兩張紙包住杯,
我見到一張係A4紙size X2的紙,我同雲吞講呢度一張黎架,
之後他話俾你用(他都唔明我講咩=.=),
之後我用果張再用多張,即係用多其他人的1張,哈哈........!~
沈緯將水杯倒係我頭上,無漏~^^
之後分組傾朋友呢個問題,好多感觸!!~
可能我對朋友的要求太苛刻,so.........
得閒話你知我對朋友的要求有幾苛刻!
之後傾下計!!~raymond要我做下星期的powerpoint,我一定會做得好好睇睇.^^v
 
夜晚:以為alian唔去,so她話去萬寧買野都唔理她,最後係mtr等她,
去到銅鑼灣勁多人,去時代廣場果個出口又封左,
行左好多路先搵到,企到超累,仲要等左個幾兩個鐘先睇到歌星,=.=!
係度等緊果時俾人夾偏咁濟,其中我前面企左一個同我差唔多高的boy,
becky拉住我隻手,因為後面d人係咁逼住晒,我幾乎係貼住他們咁濟,
咁我同becky隻手掂到果個boy的......之後我同她都一齊舉起隻手~超搞笑!!
果幾個boy一直都企我我地前面,愈前後面d人就係咁逼上黎,搞到係全程貼住他們,
他們有3個boy,1girl,果個男仔企係個女仔後面,係他的fd的女友,
他隻手唔知擺係邊,係咁舉起,電話響唔敢聽,話驚俾人誤會(他話),超爆笑!!
仲要係o係個熒幕度喎!不過.....都好過睇唔到.
警察分批俾人過去,我地得alian俾人數左過去,得返她一個,
之後到我地就衝過去搵她,之後就一齊"反",
又買左支野飲~細細支~$10--賺死他,
諗無聊,又睇唔到真人,咪搵d野反下囉,
點知俾d"老人家"話我地低b喎!
勁想罵他們囉!!關你地鬼事,你地好高b咩唔知醜~樣衰~又老,
玩唔起就唔好出黎玩啦!!---"老人家",,,,,,,,,,俾d咁ge人掃晒我興~
不過今日見到好多型仔都值晒~^^but靚仔就......
我原本諗住帶相機,but差左電唔記得擺落袋度,so........>.<有幾個人暈左,有一個仲要係倒數1min前暈,她男友真慘!
之後倒數,20,19,18............5,4,3,2,1.
新年快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有今晚有好多歌星:陳小春,niki,krusty,周國賢,應昌佑,吳卓羲,2R,
(睇到熒幕)仲有我最愛的側田~^^v
吳浩康,EO2,張敬顯,王苑之,何韻詩,twins,古巨基,joey,陳奕迅.................
之後返歸原本唔俾人走,但我地走左~哈哈!!
又係行左好大段路,搵到mtr入口,but又封左~>.<
之後等左一陣,我返到去柴灣,點知真係無wan仔踏,最後果班都係12:45開左,
之後又行一段路去bus stop,等左陣無車,
阿媽同家姐就黎接我~^^等呀等呀!黎啦!
以為阿媽罵我,點知俾阿爸罵果時阿媽仲幫我~哈哈!!
返到屋企2:14,累死,2:45上床,但3.幾先訓著,
今日企左幾個鐘呀大佬,3個幾4個鐘,無坐過,累死!!!!!!!!!!!!!!!!
電話影,係咁上下架啦~~~!!!


2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


哈哈~!>.<" 分類: 未分類
今日同alian去左筲其灣,
仲有她個妹~
首先去睇鞋,
她們兩都要買返學難,
成個skw行晒咁濟,終於決定去"信傑"(我之前去果間),
alian初初揀中一對,但她覺得大,
so俾左她的妹,但她揀唔中,兩個人都愛上果對鞋,
係度爭執左好耐,最終決定兩個人買同一款同一碼,
真搞笑~
之後就周圍行,行行下又去地下食唔知八爪魚丸定墨魚丸~
好味~ 之後去圖書館坐左陣,
alian就陪我去bus stop,我地係度扮情侶~
超爆笑,嚇走晒人咁濟~~
夜晚同niki傾左一個鐘到的電話,
好耐都無同她傾計啦!!
之後開電腦send左d相相俾我睇~哈哈~
靚左~^^


2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


>.< 分類: 未分類
琴日becky問我去唔去圖書館,
我話未知,但又決定左今日出喎!
今日打電話俾她,她係銅鑼灣~>_<
做咩唔叫埋我????????????
我醒起我考緊化學果日,
考考下無端端醒起.
我終於記得who is 雲吞!?
原來我小臬果時同他講過野,
但果d野真係幼稚到............唔好提啦!!
仲有就係......
我去電髮果日,唔知係因為其他人太唔得閒定係咩,
由一個黎探朋友的女仔黎幫我電,幫我夾,
嘩!!我睇睇下,覺得她好靚,
同埋她俾我的感覺好正,好溫柔,
唔學其他果d人咁,又粗口又食煙(起碼她係我面前無做先),
嘩!!好正呀呢個女仔!
她趕時間,都幫我夾埋個頭先走,
一d怨言都無,仲唔收$$$添!!(唔好話你點知她唔收,總之我知啦)
初初我諗唔係呱搵她黎整,
後來,整整下,好彩係她幫我整!!
哈哈哈哈哈...........呢d福氣,你地無架啦!呢d女仔世上仲有幾多個呀~
因她唔係做呢行,只係咁岩經過.


2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


超正句子~3 分類: 未分類
1.每天上學放學,與同學談談笑笑,彷彿極愉快,
  但無人知道我的悲哀。晰是屬於一個人的悲哀。
 
2.想不到自己最好的朋友,盡了朋友的本分,都不過在忍受自己罷了。
 
3.忘記一個人最好的方法,就是認識另一個人。
 
4.如果你因為不喜歡我而放棄我,我會不開心,但甘心...
 
5.其實我不像外表般堅強的,我一直強撐罷了。
 
6.我只是一個很普通的人,注定不會有不平凡的遭遇。
 
7.我強撐下去,只會連自己也看不起自己。


2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


超正句子~2 分類: 未分類
1.他傲慢而不帶一絲感情的斷言。
2.他大概比過去的他更冷酷無情。
3.雖然我好少回憶,卻從沒有忘記從前。
4.孤獨的人可以聽到好多聲音。
5.他踏上了地鐵,留下呆然佇立的我感到自己已受傷了,也感到自己似個傻瓜。
6.總以為會接踵而來的悲慟,卻在無聲無息地消失了。
7.我清清楚楚的聽到同一句話,這一次,我的眼略S再不爭氣地爬滿一臉。
8.雖然說一個人害怕寂寞,兩個人在一起卻又渴望自由了!!!!
9.不知從何時開始,我一直要用傷害別人的方法去換取安全的生活,也同時要提防任何人對我不利。
 
1.突然覺得自己很沒用處,根本沒有追求自由的能力,
  又嘲笑自己,到底自己在追求抑或在逃避???!
2.我的心有點兒酸,終於靜靜地流了一場?我等枕頭吸收了我的眼?
  我才睜開眼睛,清楚知道整件事情已告一段落。
3.原來我我怪行為,其實一向都是這麼顯著,我卻認為他到現在才知D。
4.我只要求他會覆一個電話給我,告訴我他你已收到我的訊息,
  我所要求的,還不是那麼多。
5.原來我真的害怕孤獨。
6.由始至終隱瞞他,等於從來沒有欺騙他。
7.如果我可以洗掉年半苦戀單戀的記憶,我想我可以的,但有誰給我補償記憶的空白??
  誰能代替他的地位??
8.不知為何,我實在不捨得為他這個人在我心中劃上句號。
9.可惜我也知道,就算一切假象被揭穿,我依然是愛他多於恨他,我想再也沒有人傻得像我。
10.長大的最大遺憾就是要把自己的情緒控制得很好。


2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


愛shi愛shi~! 分類: 未分類
今日終於都送返部主機黎啦!!
好驚又上唔到網,
好彩,他搞左一倫都搞掂左,
哈哈~呢個男仔都ok靚仔,
起碼他態度好過之前果個人,
而且他好高,他俾我第一個感覺唔錯唔錯~
 
夜晚打邊爐,
嘩!~正呀~都唔知有幾耐都打過邊爐啦!
阿媽話今晚打邊爐都有點兒驚訝!!
我地5.到開始打,打左個半鐘,
咁早打無乜忍~^^
我成日都無幫過手,一搞掂部電腦就俾我霸住左,
係咁俾人罵~^^又唔幫手,部電腦一搞掂就我玩,
搞唔0果時就乜都唔理......
不過今晚餐打邊爐好正~
d野都食唔晒!!~


2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


超正句子~ 分類: 未分類
1.說服自己付出懦弱,換取足夠的安心。
2.對於心裡面的那個恐懼,我不幸地發現,
  無論自己退一步屈服,還是進一步堅強起來,我一樣是失多於得。
3.得到的必然會失去,那是誰也可預測的結果。
4.最先付出的,總有機會成為一段感情中的最後失敗者。
5.跟你分手數年,我總存在著最後一絲幻想,在我找到另一名男孩前,
  你會趕及回到我身邊,我會原諒你,彼此重新開始...
6.到底對他的思念動機是否出於對你餘情未了的一種抗衡,還是很單純地是因為他的魅力。
7.人總擅長製造悲劇。
8.半年時間未足以令一個人忘記另一個與自己發生過感情的人。
9.或者說,我無法釋懷有伴的你見到孤單生活的一個我。
10.緣已盡,視同陌路也正常。
11.經歷過與你相處後的風聲鶴唳,我已變得處處小心,
    可是面對他,我開始知道自己可以放下武裝了。
12.那一次與你的見面,讓我看清楚彼此的感情已經不存在發展的可能性啦。
13.那次見面之所以不愉快,完全由於我心裡極渴望與你復合,因此我顯得相當拘謹。
14.你把自己現在的生活說得很好,好得連我也覺得你離開我是最佳抉擇。
 


2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


嘻嘻!!~ 分類: 未分類
成兩個幾星期都無玩電腦啦!!
琴日終於搵人整左.
果個人都唔知識唔識整架,
要我地教返他囉!!
他d態度又差到死!!
勁想串返他囉!!!但為免俾人覺得我無禮貌and我仲忍得~so無理他.
他仲帶走埋部主機去整,希望整到啦!!
 
今日返教會,
玩左d game,
分兩組,係兩間房分別收埋一本聖經,
第一:雲吞他們將本聖經收到天花板咁濟,點搵呀!
唔滿意呀!!
第二次,我地收係個人身上,他們都搵左好耐先搵到,
他們就收係一個我地開唔到的櫃上面,又係咁.....
兩局都輸左!
之後就又玩左一兩個game,
今日係生日週,食左生日蛋糕就開始彩排今晚的野,
我同嘉林分別做夏娃and亞當,
小森:摩西.....
雲吞反串瑪利亞笑爆!!
今晚我地個劇都好成功,好順利,
thx very much---天父!!
抽下禮物,食下野就走嚕!
今晚無想像中咁悶!!
好開心~~影左d相~遲d貼!!
終於搞掂!!!


ksl204
暱稱: ︴▆˙π小蘭ω﹋ˍ〢
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
咁就兩年了
深圳遊∼
老公生日快樂!!
ALIEN生日快樂!!+杰杰...
唱k with ive同學...2
文章分類
全部 (737)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
站內搜尋