..–‵我手寫我心๑•ิ.•ั๑˙•.
   ♥ ☞  我的單眼皮有獨特魅力  ☜ ♡


 ๏[-ิิ_•ิ]๏ ☏   隨便眨眨眼都令你著迷   ☎ ▣ ஓ
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節快樂!!!!! 分類: 未分類

情人節快樂!!!!!!!!!!!!

今日d老師好似夾埋,一定要俾功課我地先肯俾我地放假囉!!!

當我們係千手像咩???唉............

放學:等lilian,多謝恬怡拎條雪條俾我食,解下悶!!!

好彩becky未走,嚇得我,以為等得太耐走左!!!!

係來solong join我地

今日俾他玩左囉,搞到我爆左d料俾他聽,超衰呀

算,,,,,,,,,,我平時玩他咁多當打和。。。下次再玩???打爆你

琴日.........激嬲了他,

終於肯認,,,,,,,,,,突然覺得自己好成功,超正!!!

不過死都唔肯講點解!!

becky         sorry........



2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


行旺角~~ 分類: 未分類

今日約左becky,lilian,solong去行街,

原本以為becky買主機,最後唔買住就去行街街,濛join埋我們,

旺角中心超多人,逼扁了

但之前同家姐行仲逼,今次好少少的了

後轉行花園街..........

最後去電腦中心,

$118 1gb的記憶卡,超便宜

今次總算不"往"此行.........嗯嗯!!



2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


補祝生日 分類: 未分類

thx  lilian,becky,吉吉,媚媚and濠

thank you



2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


my birthday~ 分類: 未分類

happy birthday to me

happy birthday to me

happy birthday to 自己

happy birthday to me

thx becky,solong,

say happy birthday to me的人

thank you



2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


旅行日~~~~ 分類: 未分類

無聊的旅行日,

bbq...bbq...bbq...

去停機平,最後一刻先知放風箏咁好玩><



2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


家長日.....-_-" 分類: 未分類

家長日............唉!!

"考慮中五踢唔踢你走....."

"留意你個幾月,成績再係咁我唔俾你玩電台..."

(我想退出好耐了........)

同miss申傾左陣...........



2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


2007-01-18 分類: 未分類

...煩...好煩...好煩...好煩...好煩...好



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


電燈膽 鄧麗欣 分類: 未分類
  • 電燈膽 
  • 歌手:鄧麗欣 | 作曲:李峻一
    填詞:李峻一 | 編曲:Johnny Yim

    假使不能公開妒忌 學習大方接受
    同行時要殿後 誰冷落舊朋友
    節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重
    言談越熾熱 內在更冰凍

    誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人
    仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感

    * 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
    黏著你們 來來回 委曲中受難
    一個我被撇低 卻又很不慣
    要走的一剎又折返
    能承認嘛 我故意當那電燈膽
    他日你們完場時 入替也不難
    善良人埋藏著最壞的心眼
    妄想一天你們會散 會選我嗎 *

    對換了你身份可應該滿足 情人還是知己都擁入懷抱
    同情或眼淚 讓別個得到
    留低的原因 一世的秘密 其實明知只得我是外人
    仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該開心還是痛心

    Repeat *



    2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


    2007-01-09 分類: 未分類

    這陣子發生什麼事??心情差得很,

    自從一月一日起,心總有不甘,不太願意,

    明明是我自己錯,卻變得好似全世界得罪了我,

    為此,灑下女兒淚兩次,毫無原因,

    寧願被途人以奇異目光看,都不要被他們知道,

    討厭討厭討厭........討厭那疑心........

    討厭討厭討厭........討厭沒有自由的生活,

    但卻喜歡你找不到我的日子。。。



    2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


    一次又一次的打擊接踵而來... 分類: 未分類

    1月1日(一)

    去becky home,

    一邊行一邊哭,唉.......發生咩事??無端端做咩哭,我都想知!

    1月2日(二)

    用3小時做左3份閱讀報告。。。

    1月3-5日(三至五)

    派卷派卷派卷,

    中文異常地高分,phy chem bio eng肥左,唉!!

    理科最重要果幾科肥晒,無野好講!!@@

    1月6日(六)

    今日11.幾出左打口,唉...........!!唔想講........

    一邊行一邊哭,已經唔理會身邊的人點諗,不停不停的哭,

    其實好辛苦,唔想俾經過的人睇到,但又忍唔到,

    最後選擇,唔忍了,哭了先算。心情低落得恐怖。。。

    之後的心情好返ddddddd.....起碼識笑,

    and曾經忘記今日發生過的事,阿榮係咁俾我玩,怒啤and打我都無用,

    我還是要玩..........哈哈!!



    2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


    唉...... 分類: 未分類

    返完教會,踏巴士去beach,見到都眼冤,極度想即刻著鞋走,

    9.幾轉去尖沙咀,

    倒數,好有feel,氣氛超正,再去銅鑼灣找佛山十三哥,

    今日可能係beach玩得過於忘形,鎖匙都不見了,

    3.幾返歸,今日總算玩得幾開心吧!!!

     

     

    (不過代價未免太高了吧???!)



    2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


    2006-12-29 分類: 未分類
  • 眼淚的好戲 ("雪.再見"音樂電影主題曲)
  • 歌手:梁洛施 | 作曲:翁瑋盈
    填詞:郭薾多 | 編曲:Adrian Chan

    很想知你 今晚若有空
    何解不找我 令我不知所措
    時時都迷迷糊 暗戀著
    卻怕你會不知道

    三分鐘對話結束 才匆匆幾秒
    冒昧地再送出短訊 花一天等回覆
    毌忘你如何令到我心痛

    差一些可一起 你與我那點距離
    怎麼可以收窄 至可親你
    拿手機閒談也避忌 大概到有天失去士氣
    連偶爾碰見你都要避

    *你似當我後備 我與你那一些
     約會約都未約定 如何找你
     連催逼眼淚的好戲 也沒法感動你
     突然先知愛情始終靠運氣*

    即使不見面也好 仍不分早晚
    學習換上你的喜好 胭脂水粉唇膏
    何妨再重頭為你去深造

    差一些可一起 你與我那點距離
    怎麼可以收窄 至可親你
    拿手機閒談也避忌 害怕會有天講到洩氣
    連偶爾碰見你都要避

    REPEAT*

    假使手機短訊有日失靈
    我也會將每句話儲起
    即使跟你完全無運氣都
    真心真意 受制於你

    差一些可一起 你與我那點距離
    怎麼可以收窄 至可親你
    拿手機閒談也避忌 但我永遠都不會放棄
    微細處探索你的氣味

    我有我去預備 哪怕你那一些
    約會約都未約定 仍然等你
    捱不起也冒死相信 有辦法感動你
    被人睇死也難減低我士氣



    2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


    唱kkkk ++ 行街~∼ 分類: 未分類

    今日約左煥and娟,嘩嘩嘩,好耐無見啦∼

    尤其係阿煥好多年無見啦,大家都無咩點改變。

    行左陣,娟提義打排球,打到血管都爆埋,休息下,影下相,就要走了∼><”

    我地仲未吹完水,傾到興起,就要走>_<;

    去skw找meiling,lilian,濠,等埋solong,

    踏van仔去灣仔,唱k,唱得果兩個半鐘,百幾蚊,超唔抵,好心痛!

    then meiling,lilian,濠去skw,

    我同solong係銅鑼灣行,見路就行...

    最後大約用左兩個鐘行到去skw,踏車返歸,

    好無聊呀!特登行去skw先踏車,隻腳好痛>﹏<

    但都幾好玩∼^^”



    2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天


    距離...@@”? 分類: 未分類

    突然覺得知道一個人的事愈多就覺得這個人愈陌生,

    這樣感覺很可怕...

    慢慢發覺,原來我們是兩個世界的人,

    我們要的朋友的定義一點兒也不相同,

    我不能隨便談兩句便成為朋友,

    自認對朋友的要求都相當高,

    有些人不喜歡就是不喜歡,我不能扮到跟他很要好,

    我的圈子很小,朋友,我只要精,不要多,

    但你...?任何人都能成為朋友。

    我想過的是平平凡凡,簡簡單單的生活,

    但你要過的卻是天天精彩,日日新鮮的生活。

    我們的活動更不用多說,很多我反感的東西你偏偏做齊,

    我沒有後悔認識過你,但如果可以選擇,我寧願從來沒有識過你,

    在這一刻,很想跟你保持距離,

    我們之間有一塊透明,但很厚的牆...



    2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


    搞笑的人~~ 分類: 未分類

    今日識左一個既搞笑又可愛的人,

    "你叫咩名??"  "阿蘭"  "阿榮話你好玩得"  "..."  .............

    他係咁寸我><"    激死我!!!我又駁唔到d咩,

    他一定係近得阿榮太多,教壞晒!!

    不過他真係好搞笑,話唔係好識同人溝通,

    唔識得吹下水就識到個fd,但係我同他的對話中睇唔出,

    我地仲愈傾愈大聲,俾人罵!哈哈........

    他名字叫"Sunny”,一個好有活力的名字。



    ksl204
    暱稱: ︴▆˙π小蘭ω﹋ˍ〢
    性別: 女
    國家: 香港
    « June 2026 »
    SMTWTFS
    123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930
    最新文章
    咁就兩年了
    深圳遊∼
    老公生日快樂!!
    ALIEN生日快樂!!+杰杰...
    唱k with ive同學...2
    文章分類
    全部 (737)
    訪客留言
    最近三個月尚無任何留言
    每月文章
    好友名單
    站內搜尋