2007 年 2 月 14 日 星期三  |
| 情人節快樂!!!!! |
分類: 未分類 |
情人節快樂!!!!!!!!!!!!
今日d老師好似夾埋,一定要俾功課我地先肯俾我地放假囉!!!
當我們係千手像咩???唉............
放學:等lilian,多謝恬怡拎條雪條俾我食,解下悶!!!
好彩becky未走,嚇得我,以為等得太耐走左!!!!
係來solong join我地
今日俾他玩左囉,搞到我爆左d料俾他聽,超衰呀
算,,,,,,,,,,我平時玩他咁多當打和。。。下次再玩???打爆你
琴日.........激嬲了他,
終於肯認,,,,,,,,,,突然覺得自己好成功,超正!!!
不過死都唔肯講點解!!
becky sorry........
|
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
| 行旺角~~ |
分類: 未分類 |
今日約左becky,lilian,solong去行街,
原本以為becky買主機,最後唔買住就去行街街,濛join埋我們,
旺角中心超多人,逼扁了
但之前同家姐行仲逼,今次好少少的了
後轉行花園街..........
最後去電腦中心,
$118 1gb的記憶卡,超便宜
今次總算不"往"此行.........嗯嗯!! |
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
| 補祝生日 |
分類: 未分類 |
thx lilian,becky,吉吉,媚媚and濠
thank you |
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| my birthday~ |
分類: 未分類 |
happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to 自己
happy birthday to me
thx becky,solong,
say happy birthday to me的人
thank you |
2007 年 1 月 24 日 星期三  |
| 旅行日~~~~ |
分類: 未分類 |
無聊的旅行日,
bbq...bbq...bbq...
去停機平,最後一刻先知放風箏咁好玩>< |
2007 年 1 月 21 日 星期日  |
| 家長日.....-_-" |
分類: 未分類 |
家長日............唉!!
"考慮中五踢唔踢你走....."
"留意你個幾月,成績再係咁我唔俾你玩電台..."
(我想退出好耐了........)
同miss申傾左陣........... |
2007 年 1 月 18 日 星期四  |
| 2007-01-18 |
分類: 未分類 |
好煩...好煩...好煩...好煩...好煩...好煩...好煩 |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
| 電燈膽 鄧麗欣 |
分類: 未分類 |
| 電燈膽
歌手:鄧麗欣 | 作曲:李峻一
填詞:李峻一 | 編曲:Johnny Yim
假使不能公開妒忌 學習大方接受
同行時要殿後 誰冷落舊朋友
節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重
言談越熾熱 內在更冰凍
誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感
* 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
黏著你們 來來回 委曲中受難
一個我被撇低 卻又很不慣
要走的一剎又折返
能承認嘛 我故意當那電燈膽
他日你們完場時 入替也不難
善良人埋藏著最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎 *
對換了你身份可應該滿足 情人還是知己都擁入懷抱
同情或眼淚 讓別個得到
留低的原因 一世的秘密 其實明知只得我是外人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該開心還是痛心
Repeat * | |
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| 2007-01-09 |
分類: 未分類 |
這陣子發生什麼事??心情差得很,
自從一月一日起,心總有不甘,不太願意,
明明是我自己錯,卻變得好似全世界得罪了我,
為此,灑下女兒淚兩次,毫無原因,
寧願被途人以奇異目光看,都不要被他們知道,
討厭討厭討厭........討厭那疑心........
討厭討厭討厭........討厭沒有自由的生活,
但卻喜歡你找不到我的日子。。。 |
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 一次又一次的打擊接踵而來... |
分類: 未分類 |
1月1日(一)
去becky home,
一邊行一邊哭,唉.......發生咩事??無端端做咩哭,我都想知!
1月2日(二)
用3小時做左3份閱讀報告。。。
1月3-5日(三至五)
派卷派卷派卷,
中文異常地高分,phy chem bio eng肥左,唉!!
理科最重要果幾科肥晒,無野好講!!@@
1月6日(六)
今日11.幾出左打口,唉...........!!唔想講........
一邊行一邊哭,已經唔理會身邊的人點諗,不停不停的哭,
其實好辛苦,唔想俾經過的人睇到,但又忍唔到,
最後選擇,唔忍了,哭了先算。心情低落得恐怖。。。
之後的心情好返ddddddd.....起碼識笑,
and曾經忘記今日發生過的事,阿榮係咁俾我玩,怒啤and打我都無用,
我還是要玩..........哈哈!! |
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
| 唉...... |
分類: 未分類 |
返完教會,踏巴士去beach,見到都眼冤,極度想即刻著鞋走,
9.幾轉去尖沙咀,
倒數,好有feel,氣氛超正,再去銅鑼灣找佛山十三哥,
今日可能係beach玩得過於忘形,鎖匙都不見了,
3.幾返歸,今日總算玩得幾開心吧!!!
(不過代價未免太高了吧???!) |
2006 年 12 月 29 日 星期五  |
| 2006-12-29 |
分類: 未分類 |
|
眼淚的好戲 ("雪.再見"音樂電影主題曲)
歌手:梁洛施 | 作曲:翁瑋盈
填詞:郭薾多 | 編曲:Adrian Chan
很想知你 今晚若有空
何解不找我 令我不知所措
時時都迷迷糊 暗戀著
卻怕你會不知道
三分鐘對話結束 才匆匆幾秒
冒昧地再送出短訊 花一天等回覆
毌忘你如何令到我心痛
差一些可一起 你與我那點距離
怎麼可以收窄 至可親你
拿手機閒談也避忌 大概到有天失去士氣
連偶爾碰見你都要避
*你似當我後備 我與你那一些
約會約都未約定 如何找你
連催逼眼淚的好戲 也沒法感動你
突然先知愛情始終靠運氣*
即使不見面也好 仍不分早晚
學習換上你的喜好 胭脂水粉唇膏
何妨再重頭為你去深造
差一些可一起 你與我那點距離
怎麼可以收窄 至可親你
拿手機閒談也避忌 害怕會有天講到洩氣
連偶爾碰見你都要避
REPEAT*
假使手機短訊有日失靈
我也會將每句話儲起
即使跟你完全無運氣都
真心真意 受制於你
差一些可一起 你與我那點距離
怎麼可以收窄 至可親你
拿手機閒談也避忌 但我永遠都不會放棄
微細處探索你的氣味
我有我去預備 哪怕你那一些
約會約都未約定 仍然等你
捱不起也冒死相信 有辦法感動你
被人睇死也難減低我士氣 | |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
| 唱kkkk ++ 行街~∼ |
分類: 未分類 |
今日約左煥and娟,嘩嘩嘩,好耐無見啦∼
尤其係阿煥好多年無見啦,大家都無咩點改變。
行左陣,娟提義打排球,打到血管都爆埋,休息下,影下相,就要走了∼><”
我地仲未吹完水,傾到興起,就要走>_<;
去skw找meiling,lilian,濠,等埋solong,
踏van仔去灣仔,唱k,唱得果兩個半鐘,百幾蚊,超唔抵,好心痛!
then meiling,lilian,濠去skw,
我同solong係銅鑼灣行,見路就行...
最後大約用左兩個鐘行到去skw,踏車返歸,
好無聊呀!特登行去skw先踏車,隻腳好痛>﹏<
但都幾好玩∼^^” |
2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| 距離...@@”? |
分類: 未分類 |
突然覺得知道一個人的事愈多就覺得這個人愈陌生,
這樣感覺很可怕...
慢慢發覺,原來我們是兩個世界的人,
我們要的朋友的定義一點兒也不相同,
我不能隨便談兩句便成為朋友,
自認對朋友的要求都相當高,
有些人不喜歡就是不喜歡,我不能扮到跟他很要好,
我的圈子很小,朋友,我只要精,不要多,
但你...?任何人都能成為朋友。
我想過的是平平凡凡,簡簡單單的生活,
但你要過的卻是天天精彩,日日新鮮的生活。
我們的活動更不用多說,很多我反感的東西你偏偏做齊,
我沒有後悔認識過你,但如果可以選擇,我寧願從來沒有識過你,
在這一刻,很想跟你保持距離,
我們之間有一塊透明,但很厚的牆... |
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
| 搞笑的人~~ |
分類: 未分類 |
今日識左一個既搞笑又可愛的人,
"你叫咩名??" "阿蘭" "阿榮話你好玩得" "..." .............
他係咁寸我><" 激死我!!!我又駁唔到d咩,
他一定係近得阿榮太多,教壞晒!!
不過他真係好搞笑,話唔係好識同人溝通,
唔識得吹下水就識到個fd,但係我同他的對話中睇唔出,
我地仲愈傾愈大聲,俾人罵!哈哈........
他名字叫"Sunny”,一個好有活力的名字。 |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 50 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|