2007 年 8 月 6 日 星期一  |
| 第一次吵架了 |
分類: 未分類 |
琴日激嬲左他呀!!
我唔知原來我講果D野會激嬲你>_<
我只係想你知我真係好嬲好嬲,
我知你唔鍾意女仔發脾氣.....
但係......我都係想你逗下我者......點知最後調俊轉我激嬲你。
第一次見你咁嬲,果一刻我勁驚,真係真係知個驚字點寫.
到你話大家都唔好嬲大家的時候我喊左,係張床度喊左,
好耐無喊過啦,咁樣喊真係好辛苦。。。
我好驚你........好彩最後無事
你要記得你應承過我的野
我都會記得我對你的承諾。
|
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
| 勁嬲呀!! |
分類: 未分類 |
3/8-5/8佢入左CAMP,
入CAMP咁耐先SEND左4個MESSAGE俾我,電話又無,
今次真係勁嬲,
我係唔會咁快原諒你架,一入CAMP就唔記得我,好心淡呀!!
好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀好嬲呀 |
2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 小學聚會 |
分類: 未分類 |
今日係例會小學聚會,
今次有寶,南,重廉,若勤,肓健,江南,嘉林,志仔,永昌,煥,霞,美,華姐,心元,去左石澳BBQ,
最衰娟想去又無得去,莊又唔去得,個個都變晒,
玩KILLER,仲玩埋麻鷹捉雞仔,好似真係返返去小學咁,玩D GAME都.....
南同寶突然買支水槍返黎向我地射水,
煥驚趕唔到車,11.到就走嚕,.... |
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 去中央~ |
分類: 未分類 |
今日約左佢一齊去中央做功課,
搵左好耐位,隔離有部電腦仲要唔使BOOK,
"有畫"我,不過其實有無我都做唔到,
最後求其做左少少之後就去左點心皇食野,
都幾好味,不過D人的態度就.........
最衰都係D功課如果唔係我都唔使咁早返屋企,
可以同佢行多陣>_<
聽日係最後一日補課啦~太好啦!! |
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
| 去大圍踏單車~~ |
分類: 未分類 |
今日好多人去踏單車呀,
有谷鋁鋁,鋁鋁個FD大俊俊,佢,劉榮,傑,國家,嘉嘉,毛毛,叉燒,小寶,五蚊,豪
連踏5個鐘,個個個PATPAT都勁痛,
死叉燒,小寶,搞到我訓地下,佢完全無理過我,唔知可以講咩,
真係幼稚到連扶我起身都唔得嗎??
最後又係去機鋪,算~走人~!!
經過今日,全世界都知啦!! |
2007 年 7 月 26 日 星期四  |
| 唱K WITH KIT,國家 |
分類: 未分類 |
今日補完課之後同佢,傑,國家唱K,
KIT掛住同佢條女傾電話,佢就掛住同國家打機唔理我~~
勁嬲呀!! |
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
| 去旺角~ |
分類: 未分類 |
今日第一次同佢去旺角,今日都唔算多人,
係旺中行左陣凡女人街,
再轉去瓊華中心影貼紙相,有個可以睇你幾大力的野都幾得意,
不過好似SHOTSHOT地,細細力個數字就大,大大力反而仲細。
之後影左貼紙相,好開心!!^^
去大家樂食冬瓜盅,同板燒...
都幾好味,好飽呀!!
今日終於都親口承認左係親密的奸夫婬婦關係,我先唔認,係男女朋友關係先岩
係都要出絕招先得,仲要扮唔記得,衰到死!! |
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
| 打機~~ |
分類: 未分類 |
今日同鋁鋁,叉燒去左GAME WORLD打機,
打左個幾鐘打到十二點,就去找佢,
好彩都趕得切踏最後一班巴士... |
2007 年 7 月 19 日 星期四  |
| 唱K WITH娟,煥,莊 |
分類: 未分類 |
好耐無見過娟,莊,煥啦!!
對上果一次四個人一齊應該麵係3,4年前,
今日約左一齊去唱K,之後係銅鑼灣行左陣就去左影貼紙相,
之後想返屋企,點合同娟行到去北角地鐵站,
係巴士站企左個幾鐘,吹下水先走.......
再下一次4個人一齊出黎都唔知係幾時``` |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 唔HAPPY呀~ |
分類: 未分類 |
今日同佢去.....一間野食,唔好講名啦~好似有D衰
食食下野隔離有隻曱甴係一個女人身上,好彩唔係係我身上,
如果唔係.........之後食食下有隻野飛左去我碗野度,
好多坤虫........
之後又去海旁,去"好靚果度",
我見到D唔應該見到的野,
他的筆袋"我永遠不會忘記你,我愛你"
"...ML...""........"唉!!果一刻我覺得無乜野,但愈諗愈唔HAPPY,
..........我要相信他........... |
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 又食糖水 |
分類: 未分類 |
今日開始要補課啦~好無聊~
補全日9:00-4;00可憐~
放左之後同佢去食糖水,
之後去北角碼頭果個海旁,落雨呀!!
又撞到佢D FD,都話唔好係北角砲台山活動,
一定一定一定一定一定.........撞到熟人,
之後我返屋企,佢又去打機=.=! |
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 糖水>U< |
分類: 未分類 |
佢今日煲左糖水紫米露俾我食呀!!
好大碗呀!!味道都OK架~~嘻嘻開心死甜死我>_< |
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| 奧海城 |
分類: 未分類 |
今日同佢去奧海城行街,
嘩!果間機鋪都幾大間,好多唔同年齡的人都去,
而且有唔少女仔,平時去果D機鋪極少女仔,
之後諗住拉公園坐,踏完電梯有個經紀無端端問我地買唔買樓,
點睇我地的年齡都唔似買樓啦!!傻的,玩咩!!
佢琴日通完頂,好無精神=U=我又唔想俾佢走,佢咁耐先陪我一次,咁難得出黎無理由咁快走架嘛!
之後去左西灣河海旁坐,係海旁勁精神,一走就眼瞓了``
但今日都傾左幾多野,原來我發過佢脾氣,佢唔講我真係唔記得。 |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| 睇戲行街 |
分類: 未分類 |
今日同佢去左太古行街街∼
成個太古行晒,兩個人SHARE一個烏冬,SWEET死>_<
岩岩好夠飽,唔多唔少,之後去左機輔一陣,
就去左睇戲,同仍佢睇的第一部戲就係---神奇4俠:銀魔現身,
套戲都OK GE,男女主角都OK靚仔靚女,但高潮得果少,唔夠喉。
之後飲左杯野我就返屋企嚕∼∼ |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
唱K  |
分類: 未分類 |
今日同遲到大王,傑,郭家,肥錦,同埋一個唔知叫咩名的男仔唱K
只係得遲到大王唱,我唱左幾句就唔想唱啦!!
之後去左行街,成個北角行晒,行埋天后,撞到勁多人,
我仲要撞到高老師>。<點解做親D咩都係俾佢睇到
好彩依家並無我之前討厭佢的果樣野,如果唔係。。。我好唔見得人咩‵‵‵ |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 50 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|