日日都係屋企..悶到我嘔..
但係又唔想出街喔=.=""出面都熱到嘔..
我個暑假就咁過啦..唉..
唔知點解同我地班d人距離好似越黎越遠添,,
唔好話我扮野=.=""我都係鐘意翻學多d..
專題就做曬..個感想都唔知點寫..
我作秦始皇=.=""係米好kai..
我都覺..不過做左啦,,唔通要我再做??
冇你咁得閒-.-""玩game又冇乜game好玩,,
跑online玩玩下都唔好玩ge=.=""
星夢好冇玩,,我想玩-.-"'
啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好悶..我個名叫悶蛋..=.=""
大家好..哈哈
|