我的資料
訪客留言
唉..""
今日乒乓波比賽..唉..
之前d比賽連輸幾波我都追得到..
但係打到決賽..唔知點解..對住個唔知乜名個人..
心好驚添...聽講佢打波好勁架喔..
同佢打..我都係咁..連輸幾波..
開始心急了..見到波就殺..
點知連殺3次..3次都唔過網..
唉..冇望了..輸梗了..
冇曬信心..狂咁連輸..最尾搞到4比11..唉
輸到咁真係好冇面...
唉..!!
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 47 | »