我的資料
訪客留言
冇題目..!!
唉..終於整好啦..個日記..
今日都冇乜大件事發生..
最大件事就係我win左乒乓球..
嘻嘻..我輸左俾董生我就死左佢好過..
佢咁咩我都輸==..
今日都冇乜啦..送佢翻屋企..
托下佢手仔囉..就係咁..
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 47 | »