今日阿妹來搵我==..
佢上左來屋企度..
都話好亂架啦..
係都要來..搞到我鬼咁尷尬..
之後細佬本來去游水架嘛..
又冇啦啦翻左來=.=""
搞到我地要落街玩,,
又去慈雲山玩==..
琴日都玩過啦..又去..
今次譚咩咩都來左..
成日都唔記得佢明喔,,
之後去到又玩千秋喔=.=""
玩玩下..話叫陳曉欣來喔..
之後就來左..就玩啦=.=""
都唔知打乜..陳曉欣係都要我打喔...
玩完就傾d戲d野..
傾到新雜師妹..我米話下星期睇唔睇戲,,
我請喔..佢地又唔去...
過左陣就翻屋企,,,
我送阿妹搭完車就送陳曉欣翻歸=.=""
翻完我就買左個大杯狂飲水==..
之後就翻屋企...
翻完就去mk..買杉..
之後到左晚上食蛋糕=.=
d蛋糕都唔好味ge..
就係咁..冇野打了,,
記得復我丫喂
係喔..係順邊提下..::
點解個個都覺得我同阿妹咩咩咩架==..
托下手仔又話咩咩咩..唔覺得有咩問題喔..
你地要咁我都冇計..
阿哥托阿妹手仔買野食你地都識過啦..
我家姐仲成日托我行街添..有乜問題丫..
依家又唔係古代..唔好咁傻啦..
|