我的資料

暱稱: &"強(_少﹏*
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

又係咁==""

2006 年 6 月 25 日  星期日 晴天

 

 

今日阿妹來搵我==..

佢上左來屋企度..

都話好亂架啦..

係都要來..搞到我鬼咁尷尬..

之後細佬本來去游水架嘛..

又冇啦啦翻左來=.=""

搞到我地要落街玩,,

又去慈雲山玩==..

琴日都玩過啦..又去..

今次譚咩咩都來左..

成日都唔記得佢明喔,,

之後去到又玩千秋喔=.=""

玩玩下..話叫陳曉欣來喔..

之後就來左..就玩啦=.=""

都唔知打乜..陳曉欣係都要我打喔...

玩完就傾d戲d野..

傾到新雜師妹..我米話下星期睇唔睇戲,,

我請喔..佢地又唔去...

過左陣就翻屋企,,,

我送阿妹搭完車就送陳曉欣翻歸=.=""

翻完我就買左個大杯狂飲水==..

之後就翻屋企...

翻完就去mk..買杉..

之後到左晚上食蛋糕=.=

d蛋糕都唔好味ge..

就係咁..冇野打了,,

記得復我丫喂

係喔..係順邊提下..::

點解個個都覺得我同阿妹咩咩咩架==..

托下手仔又話咩咩咩..唔覺得有咩問題喔..

你地要咁我都冇計..

阿哥托阿妹手仔買野食你地都識過啦..

我家姐仲成日托我行街添..有乜問題丫..

依家又唔係古代..唔好咁傻啦..

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 47 | »