沒打日記先..想打死個日記佢..
打左3次啦..3次啦..今次我打係個W度..陣間再復制過佢..
今日真係"支力"丫..
今日睇完一年班考試後..
本來想翻屋企(本來)
點知阿妹係門口等我..
話一起食飯喔..
咁我米同佢食囉..
一邊食就一邊驚..驚人地見到會誤會我地咩咩...
食完之後..佢話想來我屋企喔..
不過屋企有人..唔係都帶佢來ge..
我翻屋企換杉..佢係樓下等我..
係我換緊杉..家姐話要落去買野食喔..
我驚佢發現阿妹..米衝出去常幫佢買囉..
買完之後..我地就去左慈雲山中心..
我地去玩千秋..玩玩下..
有d細路過來話想玩..
我地米俾佢地玩囉..
我地就係度傾計..
傾d咩唔講你地知...
之後兩個人傾得好悶..就叫阿陳曉欣出來囉..
我地等左佢好耐佢都沒來到..
打到佢屋企..佢仲傾緊計話喔..咁我地米唔等佢..
去左麥當勞食野囉..
食完又覺得悶==..
又叫佢出來..
我地今次到佢屋企樓下接佢..
係佢樓下又等左成半粒鐘..
仲唔落來..又打俾佢..
佢又話佢去邊佢阿媽都跟埋來..
咁我洗鬼搵佢咩..
之後我地就翻屋企..
送到阿妹到車站..我就翻屋企..
唉..今是真係前所沒有咁"支力"
唉.........
|