今日賴嘉敏冇翻學..好野..
多得佢我同彤彤先可以托手仔
今日搭車時..賴敏唔係度..
所以彤彤行埋我度..同我距離只有1mm咁遠..
我地搭同一班車..我地係度傾計..
傾傾下..我就成虛而入..
話想托佢手仔..嘻嘻..
不過佢都俾..到我應該落車果個站..
我唔想咁快放手..就話送佢翻屋企..
到佢個站了..我托住佢手一起翻屋企..
我依家先有d拍托ge feel.
送到佢翻屋企..真係唔想放手..
但係又唔得唔放..唉..
俾翻書包佢..就同佢分左手..
佢翻屋企..我就都搭翻車落去..
坐車時仲不停咁唸翻起岩岩d野..
嘩..我真係好幸福丫..嘻嘻..
你地唔恨得咁多架啦..
|