今日我同彤彤鬧交..
不過最尾都冇事事..我疼翻佢..
係咁架啦..呢d野不嬲都係男仔做架啦..
不過點解我地鬧交時你地咁關心ge=.=""
係八掛..係想聽日通街唱??唔知你地..
仲之我同彤彤情比金堅...我地呢d叫..
打者愛也..愛者鬧多幾下=.=""
你地唔好同我周街唱..
我同彤彤依家不知幾好...
仲好過以前..我得經得起考驗..
你地得唔得丫..睇你地都係唔得..
我同彤彤係呢個世界上最幸福的...
我仲會將我d幸福俾埋佢..你地唔恨得咁多架啦...
我要彤彤做呢個世界上最最最最幸福ge人..
|