今日派英文TEST..
29/47

都唔知點交代...
今日亦有數學測驗..
好簡單呀-0-..
最簡單的數學測驗...
放學乜都冇講過..
冇啦啦叫左去睇片..
巴拿馬運河..
同28傾D運河既野..
其實28係科學上都幾聰明架..
聽完都4點..
跟住冇返屋企..
去左公園打波...
人頭豬去借波...
豪爽的小丸子,超4個人飲野(蜜瓜奶:鄧曉,細Lemon t:波,大Lemon t:我,水:hi)
我&牛丸(佢D表情呀哈哈)
(波&HI)
(有獎競猜,估下相中手係邊個既)(留言作答)
(Fat Girl)
(HI&權)
(我&HI臨跌前一刻)
(死)
(丸,權,肥,雯)
(無聊人一名)
(我鐘意呢張圖呀哈哈)
(一個只出過一次鏡的人)
(騎哩3人組)
(打完排球既大姐姐-.-)
(向前望向後望)
(其實有3個人)
(大眼怪獸,唔關我事呀,鄧傑講架咋- -)
(!@#$)
(????)
(臨走前影的)
我好開心呀今日!!
|