| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
OH MY GOD  |
分類: 未分類 |
我發覺原來一口氣打三篇日記係好辛苦的,
所以大家唔好留咁多日日記啦- -..
今日頭一個入班房,YEAH!!
今日上堂亦都係非常悶既,
但係今日有兩份卷派,中史 & 地理
中史今次係超簡單的...
成績
中史:86-1/100(好多人都係+1,反而我係-1)
地理:65+2/100(有題改錯,+2分)
暫時平均分:71.3333333333333333333333
地理好難呀...一科67搞到平均分跌左1分
仲有一科西史..只要65分以上就可以保持平均分70啦!
革命尚未成功,同志仍需努力!
今日D時間過得好慢,忍左好耐先食飯
妖,個廖樂hi又走去學生會食飯,
唔理我地,自己嘆世界,!@#$%^&*()
我地冇波打,唯有出去行下
我同阮阮,葉傑,車駿陳出左去公園,順道買雪條食
跟住葉傑話想去34..但係我話想去54...(知唔知34係咩?)
跟住係度散步,我地係度行學校後面有條路..
行行下返去已經就夠鐘啦...
最後兩堂中文堂都睇書..Good,唔駛上堂
打日記期間鄧曉冇啦啦MSN我,
佢問我牛丸有咩變左,可能睇到琴日個日記啦..
我地就係度傾左3分鐘就搵到1個原因,
呢樣野真係變得好明顯,
除此之外,我地真係諗唔到咩野變左
唉
我再見唔到果粒天真無邪既牛丸啦

唉..再見啦

係呢度祝hi哥可以買部k750i
買到記住比我玩= =v
&
成績贏緊方嘉敏- -..唔好再跌啦唔該...
END
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 58 | »
|